یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴
۰ نفر

دکتر قلابی : مجرم سابقه‌دار با جعل مهر و مشخصات یکی از پزشکان عمومی، اقدام به راه‌اندازی مطبی در کرمانشاه کرد اما پس از مدت‌ها طبابت به دام پلیس افتاد.

مدتي قبل اطلاعاتي در اختيار پليس كرمانشاه قرار گرفت كه از فعاليت يك پزشك قلابي در اين شهر حكايت داشت. براساس اين اطلاعات، يك مجرم سابقه‌دار مطبي در يكي از مناطق حاشيه‌اي شهر راه‌انداخته و اقدام به طبابت مي‌كرد. مأموران با دريافت اين گزارش به تحقيقات در اين زمينه پرداختند و اسم و مشخصات اين مرد را از سازمان نظام پزشكي استعلام كردند. نتيجه حاكي از اين بود كه نام و مشخصاتي كه پزشك قلابي از آن استفاده مي‌كند در سازمان ثبت‌شده اما اين نام و مشخصات متعلق به يك پزشك عمومي است. طبق بررسي‌هاي پليس، مرد تبهكار پس از اينكه پروانه طبابت يك پزشك عمومي را به‌دست آورده بود، عكس خود را روي آن چسبانده و با معرفي خود به‌عنوان پزشك، مطب داير كرده بود.

با اين اطلاعات دستور بازداشت مرد شياد صادر شد و مأموران راهي مطب مورد نظر شدند. پزشك قلابي با ديدن پليس قصد فرار داشت اما پيش از اينكه موفق به فرار شود مأموران او را دستگير كردند. با كشف مقداري دارو و تجهيزات پزشكي به همراه چند برگ نسخه و مهر جعلي در اين مطب، متهم به كلانتري منتقل و در بررسي‌هاي انجام شده معلوم شد كه وي پيش از اين نيز به اتهام ارتكاب جرايم مختلف دستگير شده و به زندان افتاده بود اما پس از آزادي، خود را متخصص بيمارهاي عفوني معرفي كرده و اقدام به طبابت مي‌كرد. به گفته رئيس پليس كرمانشاه، اين مرد به مرجع قضايي معرفي و مطب وي نيز پلمب شد.

 

کد خبر 276009

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha