شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» در روز چهارشنبه اکران نخواهد شد.

عصبانی نیستم

به گزارش ايسنا؛ علي جنتي؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره‌ی سیاست‌های وزارتخانه درباره فیلم‌های مختلف و همچنین وضعیت اکران فیلم «عصبانی نیستم» که قرار است روز چهارشنبه اکران شود، گفت: آقای دکتر حجت الله‌ایوبی خودشان با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس گفت‌و‌گو کرده‌اند، همه موارد را توضیح دادند و عموما نمایندگان مجلس و مرکز پژوهش‌های مجلس مجموعا اشکالی در این فیلم‌ها نمی‌بینند. فقط آقایان درباره فیلم «عصبانی نیستم» انتقاداتی دارند و اشکالاتی را به آن مطرح کردند و به آنها گفته شد ما اصلاحات لازم را اعمال خواهیم داد.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا این فیلم روز چهارشنبه اکران خواهد شد، گفت: نه من نشنیده‌ام که چهارشنبه اکران شود قرار شده است آخرین اصلاحاتی که لازم است اعمال شود و بعد من فیلم را ببینم که آیا این اصلاحات کافی است یا نه و اشکالات مورد نظر آقایان در آن حل شده است یا خیر. اگر فیلم با اصلاحات لازم آماده شود اکران خواهد شد.

جنتی همچنین در پاسخ به پرسش دیگر ایسنا که آیا خودش شخصا این فیلم را خواهد دید؟ اظهار کرد: بله،‌ به دلیل حساسیت این فیلم و نظرات نمایندگان مجلس خودم این فیلم را خواهم دید.

کد خبر 277154

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha