همشهری آنلاین: در پایان بخش سریع مسابقات، سید محمدامین طباطبایی موفق به کسب عنوان قهرمانی نوجوانان زیر ۱۴ سال شد، مبینا علی‌نسب و آناهیتا غلامی به ترتیب در رده سنی زیر ۱۴ و ۱۶ سال مدال نقره گرفتند و مسعود مصدق‌پور در رده سنی زیر ۱۸ سال مدال برنز را از آن خود کرد.

Chess Logo

به گزارش روابط عمومي فدراسيون شطرنج، در این مسابقات سیده فاطمه هاشمی و طناز ازلی در رده سنی زیر 14 سال دختران به ترتیب در ردیف نوزدهم و هجدهم جدول قرار گرفتند. محدثه علی‌جان‏زاده و آسانا قاضی‌زاده در رده سنی زیر 16 سال دختران به چهارم و بیست و پنجم شدند. ساناز اسماعیلی دیزکوهی در رده سنی زیر 18 سال دختران مقام پنجم جدول را به خود اختصاص داد.

در رده سنی زیر 14 سال آزاد، آرش طاهباز و آرین غلامی اوریمی به ترتیب مقام چهارم و یازدهم جدول را به خود اختصاص دادند. در رده سنی زیر 16 سال آزاد، اشکان ازلی، مرصاد خداشناس و شاهین لرپری زنگنه به ترتیب در ردیف هجده، هفت و دوازدهم جدول مسابقات قرار گرفتند.

گفتنی است بخش سریع مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا (رده سنی 14 تا 18 سال) روز جمعه (16 آبان) در دهلی نو برگزار شد.

شایان ذکر است بخش استاندارد این مسابقات از روز شنبه 17 آبان آغاز و تا 23 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

در این مسابقات در بخش دختران زیر 14 سال 30 نفر از 11 کشور، پسران زیر 14 سال 33 نفر از 13 کشور، دختران زیر 16 سال 26 نفر از 11 کشور، پسران زیر 16 سال 20 نفر از 10 کشور، دختران زیر 18 سال 24 نفر از 10 کشور، پسران زیر 18 سال 18 نفر از 11 کشور شرکت کرده‌اند.
در پايان دور اول بخش آزاد آرش طاهباز، اشکان ازلی، شاهین لرپری و مسعود مصدق‌پور به ترتیب برابر حریفان خود از سریلانکا، هند، مالزی و ترکمنستان به برتری دست یافتند. آرین غلامی و سید محمدامین طباطبایی به تساوی برابر حریفان خود از ترکمنستان و فیلیپین رضایت دادند. مرصاد خداشناس بازی را به حریف هندی خود واگذار کرد.

در دور اول بخش دختران سیده فاطمه هاشمی، مبینا علی‌نسب، آناهیتا غلامی، آسانا قاضی‌زاده، محدثه علی‌جان‌زاده و درسا درخشانی به پیروزی مقابل حریفان خود به ترتیب از امارات، قرقیزستان، امارات، هند، امارات، هند، دست یافتند. طناز ازلی و ساناز اسماعیلی دیزکوهی برابر حریفان خود از هند شکست خوردند.

 

کد خبر 277199

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha