همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها چاره‌ای جز رفتن از خلیج فارس ندارند و توان موشکی ما در این راستا تأثیر بسیاری دارد.

علی فدوی

به گزارش تسنیم، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز دوشنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهید حسن طهرانی مقدم و شهدای اقتدار موشکی با بیان اینکه اگر امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه قدرتمندترین کشور است، به‌خاطر اقتدار موشکی و پروژه‌های شهید حسن طهرانی مقدم است، گفت: شهید طهرانی‌مقدم نمونه‌ای از انسان‌هایی است که با اعتقادات امام(ره) رشد کرد و امروز اقتدار موشکی تأثیر بسزایی بر توانمندی‌های نیروهای مسلح در رویارویی ما با دشمن دارد.

وی افزود: آمریکایی‌ها اگرچه توانمندی نظامی دارند، اما خوب می‌دانند خلیج فارس اصلی‌ترین منطقه عالم است و برای ادامه سلطه خود چاره‌ای جز حضور در خلیج فارس ندارند. اما باید بدانند که خلیج فارس برای کشورهای منطقه است و ایران کشوری تأثیرگذار در این منطقه به حساب می‌آید.

دریادار فدوی با بیان اینکه آمریکایی‌ها چاره‌ای جز رفتن از خلیج فارس را ندارند و هیچ راهی نیست که آنها بتوانند به اهداف خود برسند، خاطرنشان کرد: قطعاً توانمندی‌های موشکی ما در رفتن آمریکا از خلیج فارس تأثیر دارد. آمریکایی‌ها تنها قدرتی را که قابل دیدن باشد می‌بینند، اما معنویت را نمی‌بینند، در حالی که معنویت تأثیر بسیاری در توان نظامی کشور دارد.

کد خبر 277360

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha