شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: بیل کلینتون رییس جمهور اسبق ایالت متحده آمریکا با حضور در یک شوی تلویزیونی درباره آدمکشی‌های تصویر شده در سریال تلویزیونی «خانه پوشالی» سخن گفت.

کلینتون و اسپیسی

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، بیل کلینتون در برنامه الن دیجنرس در تلویزیون شرکت کرد و با شوخی گفت دلش می خواست زمانی که رییس جمهور بود سریال «خانه پوشالی» را دیده بود و می دانست چطور باید آدم کشت!  

کلینتون گفت: چیزی که درباره «رسوایی» و «خانه پوشالی» بامزه است اینکه وقتی سریال را تماشا می کنی هم نمی‌توانی تصور کنی چطور یک رییس جمهوری یا رییس ستاد او بتواند از پس چنین کاری برآید. او به شوخی گفت: کاش وقتی رییس جمهور بودم بیشتر درباره چنین موضوع هایی می دانستم!

در حالی که مخاطبان می خندیدند او گفت: می دانید، همه این فرصت ها از دست رفت.

کلینتون پیش از این هم تاکید کرده بود هوادار این دو سریال است و هیلاری کلینتون هم یک بار گفته بود که چطور با همسرش به تماشای سریال «خانه پوشالی» نشسته‌اند.

بیل کلینتون هوادار شناخته‌شده سریال‌های «24» و «رسوایی» هم هست و اوباما نیز از علاقه زیادش به این سریال‌ها گفته است.

هفته پیش کوین اسپیبسی که در سریال «خانه پوشالی» در نقش اصلی بازی کرده است، با حضور در یک شوی شبانه بلافاصله در جلد بیل کلینتون فرو رفته بود و با لحن و صدای او شروع به صحبت کرده بود. او قرار است در نقش نیکسون رییس جمهور اسبق آمریکا هم بازی کند.

شخصیت اصلی این رمان فرانک آندروود سیاستمدار ماکیاویلیستی است که کوین اسپیسی در نقش او ظاهر شده است.

این سریال با اقتباس از رمانی ساخته شده که در سال 1989 در بریتانیا منتشر شد. نویسنده این رمان مایکل دابز از مشاوران مارگارت تاچر، جان میجر و دیوید کامرون نخست وزیران پیشین بریتانیا و از مسوولان حزب محافظه‌کار بود.

فصل نخست اقتباس آمریکایی از این رمان سال 2013 در شبکه نتفیکس به نمایش درآمد و فصل دوم نیز به صورت آنلاین در دسترس دوستداران قرار گرفت.

دابز کتاب نخست از سه‌گانه «خانه پوشالی» را سال 1989 نوشت که فرانسیس ارکارت شخصیت اصلی آن بود. این کتاب با کتاب دوم با عنوان «بازی شاه» در سال 1992 و کتاب سوم با عنوان «حذف نهایی» در سال 1994 ادامه یافت. هر یک از این سه کتاب در قالب یک مجموعه کوتاه تلویزیونی توسط بی.بی.سی ساخته شدند و در مجموع 14 نامزدی جایزه بفتا را دریافت کردند و دو جایره را از آن خود کردند.

بریتانیا در سال 1990 هر سه این کتاب ها را در قالب مجموعه تلویزیونی ساخت که در ایران نیز به نمایش درآمد.

کد خبر 277972

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha