همشهری‌آنلاین اولین جشنواره ساب پرتال‌های شهرداری تهران با حضور شهردار تهران برگزار شد.

 به گزارش سما در این جشنواره بهترین ساب ‌پرتال‌ها به لحاظ فنی، گرافیک، محتوای خبری و محتوای جانبی مورد تقدیر قرار گرفتند.

قائمی مدیر عامل سازمان فن آوری اطلاعات شهرداری تهران جشنواره ساب پرتال های شهرداری تهران اظهار کرد: از میان 80 واحد سازمانی وابسته شهرداری 50 واحد در پرتال شهرداری تهران به آدرس اینترنتی www.tehran.ir حضور دارند و شهروندان می‌توانند با مراجعه به این سایت از اطلاعات و خدمات ارایه شده توسط هریک از این واحدها بهره مند شوند.

 وی ضمن تاکید برآنکه تمامی اطلاعات مربوط به شهرداری تهران از طریق اینترنت در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد گفت: پرتال شهرداری تهران دارای 6 هزار صفحه با بیش از 22 هزار فایل اطلاعاتی است و هزار و 800  نفر تحت آموزش قرار گرفته اند.

مدیر عامل سازمان فن آوری اطلاعات شهرداری تهران افزود: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در هر زمان و مکان، کاهش رفت و آمدهای شهری و ترافیک، پاسخ گویی سریع و مطلوب جهت تامین رضایت شهروندان، کاهش زمان و هزینه ارائه خدمات، ایجاد و بهبود روابط با سازمان هاو شهروندان،عدم ایجاد ترافیک فیزیکی شهروندان در بخش های مختلف شهرداری و کاهش مراجعات شهروندان از جمله اهداف اصلی راه اندازی پرتال اینترنتی شهرداری تهران بوده است که امیدواریم به زودی تمامی سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران به مجموعه پرتال شهرداری تهران بپیوندند.

 شایان ذکر است ساب پرتال شهرداری منطقه 22 به لحاظ فنی مقام اول را کسب کرد، ساب پرتال منطقه 13 به لحاظ محتوای خبر و  سازمان حمل و نقل و ترافیک به لحاظ محتوای جانبی مقام های نخست را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 27911

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز