همشهری آنلاین: دبیر و اعضای کارگروه شهرسازی اولین کنفرانس بلندمرتبه‌سازی در ایران و خاورمیانه تعیین شدند و اسامی آنها از سوی دبیرخانه این کنفرانس اعلام شد.

به گزارش همشهری آنلاین، در این کارگروه که دکتر ناصر بنیادی رییس پژوهشکده معماری و شهرسازی مرکز تحقیقات راه و شهرسازی به عنوان دبیر کارگروه فعالیت می‌کند، دکتر محمد شیخی معاون پژوهشی گروه برنامه‌ریزی دانشگاه علامه طباطبایی و مهندس عارف اقوامی مقدم رییس گروه دفتر طرح‌های کالبدی معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی حضور دارند.

در اولین کنفرانس بلندمرتبه‌سازی در ایران و خاورمیانه کارگروه‌هایی با عناوین حقوق شهروندی، مدیریت پروژه و HSE، شهرسازی، طراحی و معماری، ژئوتکنیک، قوانین و مقررات، ایمنی، تاسیسات برقی و مکانیکی، نگهداری و بهره‌برداری، سازه و مطالعات اجتماعی و فرهنگی تشکیل شده است که به بررسی جنبه‌های مختلف پدیده بلندمرتبه‌سازی می‌پردازند.

  • مرکز تحقیقات وزارت راه از کنفرانس بلند مرتبه‌سازی حمایت کرد

مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی طی نامه‌ای حمایت علمی خود را از اولین کنفرانس بلند مرتبه‌سازی در ایران و خاورمیانه به طور رسمی اعلام کرد.

در این نامه آمده است: «این مرکز آمادگی خود را نسبت به همکاری علمی از آن کنفرانس اعلام می‌‌کند و دکتر ناصر بنیادی به‌ عنوان عضو کمیته علمی و نماینده مرکز در آن کنفرانس معرفی می‌نماید».

  • دبیر کارگروه‌های ایمنی و قوانین و مقررات تعیین شدند

دبیران کارگروه‌های «ایمنی» و«قوانین و مقررات» اولین کنفرانس بلندمرتبه‌سازی در ایران و خاورمیانه از سوی شورای سیاست‌گذاری تعیین و معرفی شدند.

دکتر سعید بختیاری معاون آموزش و توسعه فناوری مرکز تحقیقات راه و شهرسازی از سوی شورای سیاست‌گذاری اولین کنفرانس بلندمرتبه‌سازی برای تعیین اهداف و محورهای کارگروه «ایمنی» انتخاب شده است.

همچنین مهندس نادر نجیمی مشاور معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی از سوی شورای سیاست‌گذاری برای تعیین اهداف و محورهای کارگروه تخصصی «قوانین و مقررات» برگزیده شده است.

دبیران کارگروه‌ها، اعضای کارگروه خود را که بین دو تا سه نفر از صاحب‌نظران این رشته هستند را به زودی معرفی خواهند کرد.

برای برگزاری اولین کنفرانس بلندمرتبه سازی تاکنون مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی وابسته به وزارت راه و شهرسازی طی نامه‌ای حمایت علمی خود را به طور رسمی اعلام کرده است.

اولین کنفرانس بلندمرتبه‌سازی در ایران و خاورمیانه توسط موسسه رسایش، با هدف ارایه تعریف و بررسی چالش‌ها و ضرورت‌های این عرصه با حمایت وزارت راه و شهرسازی و بهره‌مندی از نقطه نظر اساتید و دست‌اندرکاران این حوزه طی روزهای 19، 20 و 21 دی 93 در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌شود.

کد خبر 279642

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha