چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل خانه هنرمندان ایران از برگزاری همایش یک روزه اقتصاد هنر در خانه هنرمندان ایران خبر داد.

همایش اقتصاد هنر

به گزارش مهر؛ مجید سرسنگی مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و دبیر علمی این همایش با اشاره به برگزاری همایش یک روزه اقتصاد هنر گفت: مراحل برگزاری این همایش از تیرماه سال جاری آغاز شده است، در این مدت استقبال خوبی از سوی پژوهشگران و محققان عرصه هنر و اقتصاد صورت گرفت؛ به طوری که مقالات پژوهشی خوبی به این همایش رسیده است.

وی در ادامه گفت: شورای علمی در جلسات مقدماتی و سیاست گذاری همایش، محورهایی چون اقتصاد دولتی و هنر، اقتصاد خصوصی و هنر و توجه به موضوعاتی هم چون گالری‌ها، موزه ها و اکسپوهای هنری و هنرهای اجرایی چون موسیقی و نمایش را به عنوان محورهای همایش در فراخوان مقالات تعیین کرده است.

سرسنگی به اعضای شورای علمی این همایش نیز اشاره کرد و گفت: شورای علمی همایش یک روزه اقتصاد هنر متشکل از محمد سریر، سیف‌الله صمدیان، ناصر فکوهی، محمدرضا مریدی، شایسته مدنی، محمدرضا آزاده فر، حمیدرضا ششجوانی، معصومه مظفری و اعظم راودراد است.

به گفته دبیر علمی همایش یک روزه اقتصاد هنر، در فاصله زمانی انتشار فراخوان تا برگزاری این همایش، دو نشست دیگر نیز با موضوع اقتصاد هنر در خانه هنرمندان ایران برگزار شده است که گزارش آنها در کتاب این همایش چاپ و ارائه خواهد شد.

در این همایش پس از گزارش سجاد باغبان به عنوان دبیر اجرایی این همایش، محمد سریر رییس شورای عالی خانه هنرمندان ایران، مجید سرسنگی مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و دبیر علمی همایش و مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد به سخنرانی خواهند پرداخت. سپس محمدرضا آزاده فر، محمدرضا مریدی، حمیدرضا ششجوانی و ناصر فکوهی به ارائه مقالات علمی خود می پردازند و در بخش پایانی این همایش نیز پنل گفتگوی پژوهشی پیرامون چگونگی، چرایی و نتایج حاصل از پرداخت یارانه و حمایت های دولتی به هنر برگزار می شود.

همایش یک روزه «اقتصاد هنر» با همکاری خانه هنرمندان ایران و بانک پاسارگاد دوشنبه 24 آذر از ساعت 15 تا 19 در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

کد خبر 280745

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha