همشهری آنلاین: بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای به همه متقاضیانی که برای ثبت تقاضای تأسیس صرافی در سامانه بازار غیرمتشکل پولی بانک مرکزی اقدام کرده‌اند، اعلام کرد:

با توجه به تصویب دستورالعمل اجرایی ناظر بر تأسیس، فعالیت و نظارت بر صرافی‌ها در شورای پول و اعتبار، حداکثر تا پایان سال جاری ضمن مراجعه به سامانه nbfi.cbi.ir برای مشاهده و در صورت لزوم، اصلاح اطلاعات موجود و نیز اعلام پذیرش یا عدم پذیرش شرایط و ضوابط مورد نظر این بانک اقدام کنند.

کدرهگیری مربوط به تقاضاهای ثبت شده توسط متقاضیان در بخش صرافی‌ها ـ قسمت بازیابی کدرهگیری‌ـ از این سامانه قابل دسترسی و بازیابی است.

آن دسته از متقاضیانی که پیش از ششم اذر 91 برای ارائه تقاضا به منظور دریافت مجوز صرافی به این بانک اقدام کرده‌اند و فاقد کد رهگیری تقاضا هستند ، لازم است پس از اطلاع از کدرهگیری مربوطه از طریق تماس با شماره تلفن 22257057 (حداکثر تا پایان سال جاری) برای مشاهده وضعیت، تکمیل و اصلاح اطلاعات موجود و همچنین اعلام پذیرش یا عدم پذیرش شرایط و ضوابط مورد نظر این بانک اقدام کنند.

بانک مرکزی افزوده است: صرفاً تقاضای آن دسته از متقاضیانی که نسبت به مشاهده و پذیرش شرایط و ضوابط مورد نظر این بانک اقدام کنند، به منظور رسیدگی‌های بعدی در برنامه‌های کاری این بانک قرار می گیرند و دیگر تقاضاهای موجود بی اثر خواهد شد.

کد خبر 280799

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha