سه‌شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: حسن روحانی رئیس جمهور وارد فرودگاه بین المللی چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان شد و مورد استقبال مقامات استانی قرار گرفت.

حسن روحانی

به گزارش مهر، رئیس جمهور که با هدف بازدید و بررسی روند طرح‌های توسعه‌ای در بندر چابهار به این منطقه سفر کرده است از صنایع پتروشیمی و زیر ساخت‌های بندر چابهار در این سفر بازدید می‌کند.

معاون اجرایی رئیس جمهور در همین رابطه به خبرنگاران گفت: دکتر روحانی بازدید از طرح توسعه بندر چابهار، عقد قرارداد ساخت مخازن پتروشیمی و صنایع در محوطه اسکله شهید بهشتی، بازدید از طرح توسعه راه آهن، پتروشیمی و چند طرح بزرگ عمرانی را در برنامه کاری خود دارد.

محمد شریعتمداری گفت: هدف از سفر رئیس جمهور به بندر چابهار پیگیری و رصد روند توسعه زیر ساخت‌ها و پروژه‌های مهم به تصویب رسیده در این منطقه است.

ره آورد سومین سفر استانی رئیس جمهور و حضور وی در شورای اداری سیستان و بلوچستان در ۲۷ فروردین ماه سال جاری ۹۹ طرح عمرانی و صنعتی در راستای توسعه و آبادانی این استان بوده است.

در جلسه شورای اداری سیستان و بلوچستان که فروردین ماه سال جاری در شهرستان کنارک و با حضور رئیس جمهور و هیئت دولت برگزار شد ۹۹ طرح در زمینه های مختلف از جمله طرح‌های عمرانی، اقتصادی، کشاورزی، شیلاتی، فرهنگی و بهداشتی با اعتبار۱۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال مورد تصویب قرار گرفت.

کد خبر 282559

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha