همشهری آنلاین: بیست و سومین دوره مسابقات کشتی فرنگی کارگران کشور «جام رحیم علی‌آبادی» به پایان رسید.

‌‌‌wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، بیست و سومین دوره مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کارگران کشور به پایان رسید و تیم صنایع فلزی اتحاد تهران با کسب 63 امتیاز موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. شکست علی علیاری، قهرمان جام یادگار امام و قهرمانی کشتی‌گیرانی مانند شیرزاد بهشتی طلا و وحید میرفتح‌الهی از نتایج مهم این رقابت‌ها بود.

نتایج این پيكارها به ترتیب زیر است:

در وزن 59 کیلوگرم شیرزاد بهشتی طلا از تیم صنایع فلزی اتحاد تهران عنوان قهرمانی را کسب کرد، ساسان مالمیر از تیم همدان نایب قهرمان شد و احسان شمس از آلومینیوم‌سازی اراک و عادل عابدی از تیم مازندران به طور مشترک به مقام سوم دست پیدا کردند.


در وزن 71 کیلوگرم وحید میرفتح الهی از تیم صنایع فلزی اتحاد تهران مقام اول را از آن خود کرد. علی رستمی از تیم گیربکس سهند اصفهان به عنوان نایب قهرمانی رسید و ابراهیم جمال‌پور از تیم فولاد اکسین خوزستان و افشین اسلامی از تیم زربال مازندران به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند.


مهرداد بهرامی در وزن 80 کیلوگرم از تیم صنایع فلزی اتحاد تهران قهرمان و آرش پرهیزکار از تیم مواد غذایی آریا سام فارس دوم شدند و مرتضی حیدری از تیم چهار محال و بختیاری و مسیح اسلامی از تیم زربال مازندران بر سکوی سومی مشترک ایستادند.


در وزن 98 کیلوگرم سامان نوروزی از تیم زربال مازندران موفق شد علی علیاری از تیم صنایع فلزی اتحاد تهران را شکست دهد و قهرمان شود، محمدرضا مولایی از تیم آذربایجان شرقی و حمید سرشوق از تیم گیربکس سهند اصفهان هم به طور مشترک سوم شدند.

در فینال وزن 66 کیلوگرم احسان فراهانی از تیم صنایع فلزی اتحاد تهران با غلبه بر محمد رفیعی از تیم گیربکس سهند اصفهان قهرمان شد و عنوان سوم مشترک به ادریس تختی از فولاد اکسین خوزستان و ابراهیم خوشدانداز از بوشهر رسید.


در فینال وزن 75 کیلوگرم داود خسروی از لرستان با برتری بر کامران یزدی از تیم گیربکس سهند اصفهان اول شد و علی امامی از تیم زربال مازندران و حمیدرضا یاوری از تیم فولاد آلیاژ یزد به طور مشترک سوم شدند.


در فینال وزن 85 کیلوگرم ابوالفضل فلاح‌دوست از تیم صنایع فلزی اتحاد تهران با برتری بر آرمین رضازاده از تیم زربال مازندران به مقام قهرمانی دست یافت و عنوان سوم مشترک نیز به محسن اسدی از بوشهر و یدالله عرب‌جعفری از تیم گیربکس سهند اصفهان رسید.


در فینال وزن 130 کیلوگرم شادمان عظیمی در حساس‌ترین کشتی این دوره از رقابت‌ها با برتری بر باقر شمس از تیم زربال مازندران قهرمان شد. در این وزن سوم مشترک به کریم سعادتی‌فر از آذربایجان شرقی و رضا الفت‌پور از کرمانشاه رسید.


بدین ترتیب در پایان این دوره از مسابقات، تیم صنایع فلزی اتحاد تهران به مقام قهرمانی دست یافت، تیم زربال مازندران نایب قهرمان شد و تیم گیربکس سهند اصفهان موفق به کسب عنوان سومی شد. عنوان چهارمی و پنجمی این دوره نیز به تیم‌های فولاد اکسین خوزستان و تیم بوشهر رسید.


مراسم اهدای کاپ قهرمانی به تیم‌های برتر و اهدای لوح و مدال به کشتی‌گیران برتر اوزان مختلف با حضور مسئوليثن فدراسیون ورزش کارگری، پیشکسوتان و قهرمانان کشتی کشور در سالن شهید معتمدی کارگران تهران برگزار شد. در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات، از پیشکسوتان کشتی کارگری کشور نیز تجلیل به عمل آمد.

 

کد خبر 282895

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha