همشهری آنلاین: دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور، جام خلیج فارس در قسمت مردان در دو گروه الف و ب در روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه برگزار شد.

Badminton

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در دور برگشت این پیکارها در گروه الف که با شرکت تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، نماینده آمل و همیاری سمنان به میزبانی تیم همیاری سمنان برگزار شد، تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 6 امتیاز، نماینده آمل با کسب 4 امتیاز و همیاری سمنان با کسب 2 امتیاز به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم جدول ایستادند.


در گروه ب که با شرکت تیم‌های گاز تهران، هما پلاست فارس، شهدای جوانان کرمانشاه و تعاون و توسعه گنبد به میزبانی تعاون و توسعه گنبد برگزار شد، تیم‌های گاز تهران با کسب 9 امتیاز، توسعه و تعاون گنبد با کسب 7 امتیاز، هما پلاست فارس با کسب 5 امتیاز و شهدای جوانان کرمانشاه با کسب 3 امتیاز به ترتیب در مکان‌های اول تا چهارم جدول ایستادند.


بدین ترتیب با احتساب دور رفت و برگشت این رقابت‌ها، در گروه الف تیم‌های دانشگاه آزاد و نماینده آمل با کسب 12 و 8 امتیاز و در گروه ب گاز تهران و تعاون و توسعه گنبد با کسب 18 و 12 امتیاز به دور بعد راه یافتند.


لازم به ذکر است که در گروه ب تیم‌های توسعه تعاون گنبد و هما پلاست فارس با کسب 12 امتیاز برابر شدند که در نهایت تیم توسعه و تعاون گنبد به دلیل تفاضل بازی بهتر صعود کرد.


مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.


لازم به یادآوری است که زمان برگزاری دور رفت و برگشت نهایی این پیکارها متعاقبا از سوی فدراسیون بدمینتون اعلام خواهد شد.

 

کد خبر 282928

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha