دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: کنسرت گروه بخارا با نام "بانگ نی" به خوانندگی صادق میرزا میرزائی ۱۵دی ماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد.

بانگ نی

 به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران قطعاتی که گروه بخارا برای این کنسرت در نظر گرفته است شامل آثاری از بزرگان موسیقی ایران همچون حسن کسایی ، فرهنگی شریف و... و همچنین در ادامه چند ترانه محلی بیرجندی ، شیرازی، بختیاری، تالشی و ... با تنظیم مهدی نامدار و یعقوب نوروزی است.

بر اساس این گزارش صادق میرزا میرزایی به عنوان خواننده گروه دوره های موسیقی را نزد زیدالله طلوعی و همچنین حمید پناهی در موسسه چاووش گذراند و نزد حمیدرضا نوربخش دوره صداسازی و ردیف آواز را فرا گرفته است.

وی که محضر استاد ذوالفنون را نیز درک کرده در کارگاه های آواز استاد محمد رضا شجریان حضور موفقی داشته و این حضور در حال حاضر نیز ادامه دارد.

میرزایی که سابقه برگزاری کنسرت هایی در دانشگاه شریف و دانشکده هنرهای زیبا را در کارنامه هنری خود دارد آلبوم " چشم سخن گو " را توسط انتشارات باربد در سال 1391 منتشر کرد و در ادامه فعالیت های خود گروه بخارا را تشکیل داد.

این اجرا دومین کنسرت گروه بخارا می‌باشد.

نوازندگان گروه بخارا عبارتند از : مهدی نامدار:نی، کیا محمدزاده:تمبک، نستوه رمضانی:تار، یعقوب نوروزی:عود و صادق میرزا میرزائی خواننده گروه.

کنسرت گروه بخارا با نام "بانگ نی" دوشنبه پازدهم دی ماه ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

کد خبر 283056

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha