همشهری آنلاین: رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: چشم نیروهای قرارگاه پدافندهوایی بیدار است تا احدی چشم تجاوز به حریم اسمان ایران را نداشته باشد.

 محمد انصاری

به گزارش قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیا(ص)، حجت الاسلام محمد انصاری در ادامه سفر خود به منطقه پدافند هوایی جنوب در یگان موشکی s200 حضور یافت و در جمع کارکنان این یگان موشکی گفت: خداوند نعمت های فراوانی به انسان ها عنایت کرده که قابل شمارش نیست و تاکید فرموده که این نعمت ها را یاد کنید.

وی با اشاره به حدیث معروف «نعمتان مجهولتان الصّحّة و الأمان» ادامه داد: دو نعمت هستند که تا وقتی انسان انها را دارد از انها غافل است ولی وقتی آنها را از دست می دهد قدرشان را می فهمد که یکی از آن دو نعمت سلامتی است که شامل چند چیز می شود سلامت جسم که خیلی مهم است و سلامت روح و فکر که مهمتر است و نعمت دیگر مسئله امنیت است.

رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی مسئله ی سلامت را جزو اولین مسائل مهم زندگی جوامع دانست و گفت: سلامت و امنیت در شمار نعمت های بزرگی هستند و تا انسان از آن نعمت ها محروم نباشد، اهمیت و ارزش آن را نمی فهمد؛ مثل هوا و تنفس آن . تا وقتی انسان تنفس می کند، اهمیت این نعمت رایگان و همه جائی را درک نمی کند؛ تنفس که مشکل شد، انسان آن وقت احساس می کند چه نعمت بزرگی از دست رفته است.

وی افزود: امنیت برای یک ملت جزو اساسی ترین نیازهاست. اگر امنیت بود، پیشرفت به وجود می آید، علم رشد می کند، اقتصاد شکوفا می شود، سازندگی کشور امکان پیدا میکند.

حجت الاسلام انصاری اظهار داشت: امروز متولی امنیت این کشور نیرهای مسلح مومن و معتقدی می باشند که تمام هستی شان را در این راه خرج نموده اند و افتخار شما کارکنان پدافند هم اینست که امنیت آسمان کشور عزیزمان را برعهده دارید.

وی خطاب به کارکنان این یگان موشکی ادامه داد: در بهترین لحظاتی که مردم عزیز کشور ما در استراحت و خواب شبانه هستند چشم شما با عشق بیدار است تا احدی چشم تجاوز به حریم این اسمان را نداشته باشد. امروز نیروهای مسلح ما انقدر توانمند شده اند که امریکا و اسراییل از موشک های ما هراس دارند و قطعا اگر این ترس نبود امریکا به جای حمله به عراق به ایران تجاوز می کرد.

حجت الاسلام انصاری افزود: امروز در بخش رادار می بینند که کارکنان قهرمان پدافند حتی پهپادهای رادار گریز انها را شناسایی می کنند و به انها اخطار می دهند. این نتیجه ایمان قوی شماست که معتقد هستید که اگر در این راه کشته بشوید در راه خدا کشته شده‌اید.

کد خبر 283462

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha