همشهری آنلاین: آیت‌الله وحید خراسانی فرمودند: قرائت روزانه قرآن برای جانبازان و بازماندگان شهدا را از هم اکنون آغاز کنید، چراکه دل ها با قرآن زنده می‎شود و اجرای این طرح برای سه میلیون جمعیت ایثارگران از اهمیت برخوردار است و ثواب قرائت را به امام زمان(عج) تقدیم کنند.

آیت الله وحید خراسانی

به گزارش ايكنا؛ این مرجع تقلید در دیدار حجت‎الاسلام سید محمدعلی شهیدی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با وی، با تاکید بر خلوص نیت و دقت در خدمت‎رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، افزود: رسیدگی به امور دنیوی و دینی، تحکیم عقاید، تهذیب اخلاق و تعلیم احکام به این عزیزان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

آیت الله وحید خراسانی تاکید کرد: هر مساله‎ای که خانواده شهدا فرا بگیرند و به هر درجه معرفت دست یابند، اجر بسیاری برای خود فرد و شما دارد، چراکه ارزش هدایت یک انسان، اجر احیاء تمام نفوس بشری را در بردارد و لذا برنامه ریزی در این خصوص را پیگیری کنید.

وی با بیان اینکه قرآن بهار دل‎هاست، اضافه کرد: قرائت روزانه قرآن برای جانبازان و بازماندگان شهدا را از هم اکنون آغاز کنید، چراکه دل ها با قرآن زنده می‎شود و اجرای این طرح برای سه میلیون جمعیت ایثارگران از اهمیت برخوردار است و ثواب قرائت را به امام زمان(عج) تقدیم کنند.

وی ادامه داد: قرائت روزانه قرآن سبب احیاء کلام الهی و ارتباط با امام زمان(عج) که همانا ارتباط با اولیا و انبیا است، می‎شود.

این مرجع تقلید افزود: با این قرائت‎ها هر روز خانواده معظم شهدا و ایثارگران یک هدیه به امام زمان(عج) می‎دهند و آن وقت شب قدر که تقدیرات به امضای ایشان می‎رسد، ایشان با شما چه می‎کنند، این اجر بسیاری برای شما به همراه دارد.

وی در پایان گفت: خداوند شما را در این مسیر خدمت به خاندان شهدا و ایثارگران موفق بدارد.

کد خبر 283570

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha