همشهری آنلاین: نظامیان رژیم آل خلیفه در پانزدهیمن روز از اعتراضات سراسری به بازداشت دبیرکل جمعیت الوفاق، بیش از۴۵ شهروند این کشور را زخمی کردند.

 نظامیان آل خلیفه ۴۵ بحرینی را زخمی کردند

به گزارش ايرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت اسلامی 'الوفاق' رژیم آل خلیفه روز یکشنبه با سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز مردم بحرین که در همبستگی با شیخ 'علی سلمان' دبیرکل جمعیت الوفاق برگزار شده بود، 45 شهروند را زخمی کردند.

نظامیان رژیم بحرین این بار نیز با سلاح های مختلف به تظاهرات مسالمت آمیز شهروندان بحرینی یورش بردند.

براساس این گزارش، نظامیان بحرین برای سرکوب مردم از سلاح های جنگی، ساچمه ای، گازهای اشک آور، گازهای سمی و خفه کننده استفاده کردند و تعدادی از شهروندان نیز با خودروهای نظامی زیرگرفته شدند.

به رغم تلاش های رژیم بحرین، تظاهرات شهروندان این کشور پس از 16 روز از بازداشت شیخ 'علی سلمان' دبیرکل جمعیت الوفاق همچنان ادامه دارد.

ماموران امنیتی رژیم آل خلیفه، شیخ علی سلمان دبیر کل 49 ساله جمعیت وفاق اسلامی را نیز از هفتم دی ماه به اتهام تلاش برای براندازی حکومت، بازداشت کردند.

دادستانی کل بحرین روز 15 دی ماه اعلام کرد که حکم بازداشت شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت وفاق اسلامی به مدت 15 روز دیگر تمدید شد.

بازداشت شیخ علی سلمان از سوی رژیم آل خلیفه تاکنون با واکنش های گسترده داخلی و بین المللی از جمله تظاهرات داخلی و واکنش علمای این کشور همراه بوده است.

کد خبر 283953

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha