همشهری آنلاین: یک گروه مدافع زنان پناهنده در انگلیس اعلام کرد زنان پناهنده در مرکز مهاجرت یارلز وود در شرق انگلیس در معرض تعرضات جنسی و سایر انواع آزار و اذیت اعضای این مرکز قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک از مسکو ، مرکز موسوم به « زنان برای زنان پناهنده » در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد: اخیرا گزارش‌هایی از تعرضات جنسی در درون یارلز وود دریافت شده است. مدیریت یارلز وود در ژوئن سال 2014 اعلام کرد در مورد 31 اتهام مربوط به تماس جنسی تحقیق کرده و ده نفر از کارکنان خود را اخراج کرده است.

گزارش مرکز «زنان برای زنان پناهنده » در فاصله ماههای ژوئن تا اکتبر سال 2014 و بر اساس گزارش‌های 38 زن که در جستجوی پناهندگی به انگلیس آمده و در یارلز وود بازداشت بوده اند تهیه شده است.

بر اساس این گزارش شش نفر از این زنان گفته‌اند که کارکنان مرکز پیشنهاد جنسی به آنها داده‌اند، سه نفر گفته‌اند که اعضای مرکز بدن آنها را لمس کرده‌اند و هفت نفر هم گفته‌اند که یکی از کارکنان مرکز به آنها حمله کرده است.

29 زن پناهنده هم گفته اند یکی از اعضای مرکز آنها را تهدید کرده و 25 زن هم گفته اند که یکی از اعضای مرکز رفتار نژاد پرستانه با آنها داشته است. 24 زن هم گفته اند که شاهد بدرفتاری کارکنان مرکز یارلز وود با زنان پناهنده بوده‌اند.

کد خبر 284274

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha