جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۷
۰ نفر

واژگونی خودروی حمل پول، مسئولان بانکی در استان کهگیلویه و بویراحمد را مجبور کرد برای ادامه مسیر و انتقال چند میلیارد پول از یک وانت استفاده کنند.

وانت پول

اين ماجراي عجيب و غريب از اين قرار بود كه چند روز قبل اسكناس‌هاي فرسوده بانك‌هاي استان كهگيلويه و بويراحمد جمع‌آوري شد تا به بانك مركزي در تهران منتقل شود. مسئولان بانك بعد از بسته‌بندي اسكناس‌ها آنها را داخل كاميون ويژه حمل پول بار زدند و به سوي تهران به‌راه افتادند اما در نزديكي اصفهان، خودروي حمل پول به‌دليل بارندگي شديد و لغزندگي جاده از مسير منحرف و واژگون شد. به‌دنبال اين حادثه پول‌هاي داخل كاميون كه بالغ بر چند ميليارد تومان بود بيرون ريخت اما مأموران قبل از آنكه كسي متوجه اين ماجرا شود پول‌ها را جمع‌آوري كردند.

به‌دنبال اين حادثه خودروي حمل پول كه قادر به ادامه مسير نبود با خودروي ديگري جايگزين شد. مأموران بانك كه بايد زودتر پول‌ها را به مقصد مي‌رساندند از يك دستگاه خودروي وانت نيسان استفاده كردند و در نهايت بدون اينكه دست سارقان به چند ميليارد پول داخل گوني‌ها برسد پول‌هاي فرسوده به مقصد رسيد. به‌دنبال اين ماجرا و انتشار عكس‌هايي از نيسان آبي‌رنگ در شبكه‌هاي مجازي كه حامل چند ميليارد تومان اسكناس بود، شايعات زيادي نيز منتشر شد اما در نهايت محمدرشيد جبا، مدير امور شعب بانك ملي ايران در كهگيلويه و بويراحمد با تأييد اين حادثه به ايسنا گفت:

خودروي حمل پول بعد از اين سانحه با خودروي ديگري تعويض و درحالي‌كه توسط خودروي ديگري اسكورت مي‌شد به مقصد رسيد. وي ادامه داد: در اين سانحه دست يكي از كارمندان بانك نيز دچار شكستگي شد كه وي به بيمارستان انتقال يافت. در همين حال سرهنگ غلامعباس غلام‌زاده فرمانده نيروي انتظامي كهگيلويه و بويراحمد در اين‌باره به آنا گفت: هيچ اتفاق مشكوكي مثل سرقت از بانك يا مؤسسات مالي در استان صورت نگرفته و اين خودرو هيچ تخلفي ندارد جز اينكه 80هزار تومان خلافي دارد. وي ادامه داد: هيچ حادثه مشكوكي در استان رخ نداده و هيچ تخلفي براي اين خودرو در استان ثبت نشده است و تصاوير منتشر شده در اين‌باره نمي‌تواند، متعلق به حادثه مشكوكي باشد.

کد خبر 284358

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha