همشهری آنلاین: شهرداری تهران در پیامی ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی رژیم و شهادت تعدادی از فرماندهان حزب الله ابنان ، شهادت سردار شهید الله دادی از فرماندهان سپاه و جهاد مغنیه فرزند شهید عماد مغنیه را تسلیت گفت.

municipality

به گزارش "تهران سما" در پیام شهرداری تهران آمده است:

"رژیم اشغالگر صهیونیستی با ترور سرداران رشید اسلام بار دیگر چهره تروریستی خود را نمایان کرد و بی تردید نصرت حق تعالی بر پیروزی ملت های مظلوم و مبارز سوریه و فلسطین خواهد بود و امروز بیش از هر روز دیگر رژیم جعلی صهیونیستی منزوی است و امت حزب الله لبنان انتقام خون شهدای خود را با سرنگونی این رژیم خواهد گرفت.

شهادت" جهاد مغنیه" که به حق فرزند خلف فرمانده شاخه نظامی مقاومت اسلامی لبنان بود موجب تاسف و تاثر همگان شد.

جهاد مغنیه که در سالروز شهادت پدرش در بهمن ماه 91 از محضر امام عصر ( عج) در خواست کرده بود شهادت او را از خدا بخواهد ، اینک پس از گذشت حدود دو سال از سوی تروریست های منحوس رژیم اشغالگر در کنار دیگر برادرانش در حزب الله به شهادت رسید و آنچه از خدا خواسته بود را گرفت.

شهرداری تهران شهادت الله دادی و دیگر فرماندهان حزب الله را که به راستی الگویی برای یکایک جوانان کشورمان خواهند بود را تسلیت گفته و برای این شهدای بزرگوار طلب بخشش کرده و از خداوند منان پیروزی و نصرت همرزمانشان را خواستار است. "

 

کد خبر 285032

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha