همشهری آنلاین: پرسپولیس در یکی از بازی‌هایی که تا مدت‌ها در اذهان باقی خواهد ماند با درخشش دو ملوانی سابقا پرسپولیسی از این تیم شکست خورد.

malavan

به گزارش همشهري آنلاين، پرسپوليس در هفته نوزدهم و بعد از ناكامي‌هاي متوالي ميزبان ملوان، تيم قعر نشين جدول بود. سرخپوشان از همان ابتدا نبض بازي را در دست داشتند اما بر خلاف روند بازي اين ملواني‌‌ها بودند كه به گل رسيدند. در دقيقه 17 بازي شوت سركش مازيار زارع را دروازه‌بان پرسپوليس نتوانست بگيرد و آن را دفع كرد كه در بازگشت، نوري آن را به گل تبديل كرد. در ادامه بازي اين پرسپوليسي‌ها بودند كه مدام حمله مي‌كردند و سپيد‌پوشان انزلي به ضد‌حمله‌هاي خود دل‌خوش بودند.

در نيمه دوم كار پرسپوليس حملات مكرر اما بدون نتيجه در هجده‌قدم بود و كار ملوان دفاع و ضد حمله. حملات پرسپوليس سرانجام در دقيقه 90 منجر به خطاي پنالتي بر روي بنگر شد كه خود را تا سه قدم دروازه ملوان رسانده بود. اين خطا هم با كارت قرمز داور به دروازه‌بان، منجر به ده‌نفره شدن ملوان شد.

اما ضربه پنالتي را مازيار زارع كه به دروازه رفته بود مهار كرد. زارع در چند دقيقه پاياني بازي نيز يك خطر ديگر را از دروازه‌اش دفع كرد تا ملوان قعر جدول و دوازده امتيازي بتواند از سد پرسپوليس بگذرد و درخشان از  تماشا‌گران شعار حمايت از علي دايي را بشنود.

پرسپوليس با اين باخت همچنان 22 امتيازي ماند و با يك رده سقوط به مكان دهم رسيد. ملوان نيز به رغم پيروزي در اين بازي با اندوخته 15 امتيازي همچنان در قعر جدول ماند.

کد خبر 286436

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha