یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مسئولان منتسب به باشگاه پرسپولیس دوشنبه ۲۷ بهمن با برانکو ایوانکوویچ جلسه‌ای دارند که احتمالا نتیجه آن توافق نهایی با این مربی خواهد بود.

برانکو

به گزارش ایسنا، در حالی که باشگاه پرسپولیس مدتی پیش قراردادی دو ساله با حمید درخشان بسته بود، مذاکراتی موازی با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران انجام داده و به توافقات اولیه هم رسیده است.

نژادفلاح که احتمالا به زودی سرپرستی پرسپولیس را بر عهده خواهد گرفت، ظاهرا در این مذاکرات نقش دارد و این در حالی است تاکنون هیچ یک از مسئولان سرپرستی او را تایید نکرده‌اند، اما کاشانی یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس امروز در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها گفته که او هم خبر حضور نژادفلاح را شنیده است.

ایسنا مدعي شد، برانکو ایوانکوویچ فردا (دوشنبه) با مسئولان پرسپولیس در ترکیه دیداری خواهد داشت و به احتمال فراوان به توافق نهایی با این تیم می‌رسد، چرا که مشکل مالیاتی او هم حل شده و قرار است مالیات وی در زمان تصدی‌گری مربیگری‌اش در تیم ملی ایران را هم سرخپوشان تهران پرداخت کنند.

برانکو ایوانکوویچ که رابطه خوبی با رسانه‌ها داشته پاسخگوی سوالاتی که از او می‌شود نیست و همین امر شائبه حضور او در پرسپولیس را تقویت می‌کند.

کد خبر 287276

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha