همشهری آنلاین: یک هزار کتاب و نرم افزارهای مرتبط با حج و زیارت در پایگاه اینترنتی بعثه مقام معظم رهبری عرضه شده است.

حجت الاسلام برکت رضایی مسئول پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری در این باره گفت:این کتابها در زمینه احکام و مناسک حج، اسرار و معارف حج، اعتقادات و پاسخ به شبهات، تاریخ مکه و مدینه، سفرنامه و خاطرات، مباحث اجتماعی و سیاسی حج، عتبات عالیات و سوریه، ادعیه و حدیث، نشریات و کتابهای مرجع است.

وی افزود: دوازده نرم افزار تولید شده با عنوان‌های کتابخانه جامع حج، همراه زائر، اعتقادات و پاسخ به شبهات، زائر، عتبات عالیات و سوریه، مکتبه الحج اسرارو معارف حج، احکام و مناسک حج، اماکن و آثار اسلامی، سفرنامه و خاطرات حج، راهیان آسمان و مسافر قبله هم در این پایگاه عرضه شده است.

مسئول پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری افزود : همه کتاب‌ها و نرم افزارهای عرضه شده در این پایگاه به صورتی ارائه شده که قابلیت استفاده با تبلت و تلفن همراه را داراست و رایگان است.

بیش از سیصد فیلم آموزشی و پاسخ به شبهات، پنج هزار تصویر از مکه و مدینه و عتبات عالیات و نقشه این شهرها از دیگر بخش‌های ارائه شده در پایگاه اینترنتی بعثه مقام معظم رهبری به نشانی www.hajj.ir است.

مسئول پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری گفت: همه کتاب‌ها، مقالات و مجلات در حال تولید حوزه نمایندگی ولی فقیه در حج هم قبل یا هم زمان با انتشار در پایگاه اینترنتی بعثه بارگذاری می‌شود.

کد خبر 287301

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گزارش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha