همشهری آنلاین: تیم پارس جنوبی در پایان مبارزه‌ای تماشایی و حساس، با غلبه بر دانشگاه آزاد به عنوان قهرمانی هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشوی باشگاه‌ها دست یافت.

Wushu

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، دیدار نهایی لیگ برتر باشگاه‌های کشور در بخش مردان (جام ستارگان) عصر روز پنجشنبه (30 بهمن) در آکادمی ووشوی تهران بین پارس جنوبی و دانشگاه آزاد برگزار شد.

در بخش تالو تیم پارس جنوبی 3 بر 1 از حریف خود پیش افتاد تا شرایط خوبی برای رسیدن به قهرمانی داشته باشد. در مبارزات ساندا، دانشگاه آزاد 5 بر 4 پیروز شد، اما این پارس جنوبی بود که با اتکاء به درخشش تالوکاران خود در مجموع به برتری 7 بر 6 رسید و جام قهرمانی را به خانه برد.

در دیدار رده‌بندی نیز شهرداری بندرعباس 12 بر 1 پاس قوامین کرمانشاه را شکست داد و به عنوان سومی رسید.

در هشتمین دوره لیگ برتر ووشو 9 تیم در دو گروه حضور داشتند که در گروه یک تیم‌های دانشگاه آزاد، شهرداری بندرعباس، شینگ یی چوان ووشو (عمران اریکه)، رنگ فیروزه شیراز و تاکسیرانی آمل رقابت کردند و در پایان دانشگاه آزاد و شهرداری بندرعباس به نیمه نهایی صعود کردند.

در گروه دو نیز پارس جنوبی، سپاه میرجاوه سیستان و بلوچستان، پاس قوامین ناجا و هیات آذربایجان شرقی رقابت کردند که پارس جنوبی و پاس قوامین به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

در مرحله نیمه نهایی پارس جنوبی و دانشگاه آزاد با غلبه برحریفان فینالیست شدند.

 

کد خبر 287877

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha