یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر تالار مولوی از تأکید بر بهره‌برداری کامل این مجموعه تا پایان فروردین سال آینده خبر داد.

تالار مولوی

به گزارش ايسنا؛ امیرحسین حریری درباره آخرین وضعیت تعمیرات و بازسازی تالار مولوی با اشاره به اینکه از یکی دو روز آینده سرعت کار در این تالار افزایش پیدا خواهد کرد، بیان نمود: حدود یک ماه از برنامه زمان‌بندی خود عقب هستیم که آن هم بیشتر به دلیل مشکلات اداری و فنی پیش آمده در جریان تعمیر و بازسازی تالار مولوی است.

او در این‌باره توضیح داد: اختلاف نظرهایی میان پیمانکار و کارفرما بر سر برخی مسائل در خلال بازسازی پیش آمد که برطرف شدن این موارد و برگزاری جلسات مختلف باعث از دست رفتن زمان شد. همچنین با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک شده‌ایم با موارد دیگری هم احتمالا روبرو خواهیم بود، به همین دلیل این مجموعه اگرچه تا پایان سال به شرایط خوبی از نظر تعمیر و بازسازی خواهد رسید، اما اصراری برای بهره‌برداری آن با سرعت نداریم.

حریری با تأکید بر اینکه کیفیت فنی و ایمنی در جریان بازسازی تالار مولوی بر هر چیز دیگری ارجحیت دارد، اضافه کرد: در زمان بازسازی متوجه شدیم از سال‌های دور تَرَکی در یکی از ستون‌های تالار ایجاد شده که به تازگی متوجه این موضوع شده‌ایم و همین مسئله به لحاظ ایمنی، شرایط ویژه‌ای را در روند کار ایجاد کرد، چون اگر اصلاح نمی‌شد هر لحظه امکان آسیب‌رسانی به ساختمان وجود داشت.

او درباره زمان بهره‌برداری از تالار مولوی هم خاطرنشان کرد: قرار بود با توجه به اینکه سالگرد 80 سالگی تأسیس دانشگاه تهران در اسفندماه برگزار می‌شود و مراسم‌های مربوط به آن احتمالا از سیزدهم این ماه آغاز خواهد شد، ما نیز در این بازه زمانی تالار را بهره‌برداری کنیم، اما مشکلات فنی بوجود آمده باعث تأخیر شد. بنابراین اصراری برای بهره‌برداری سریع این مجموعه نداریم و سعی می‌کنیم در ابتدای سال 94 با یک برنامه‌ریزی دقیق و منسجم که در شأن تالار مولوی باشد آن را آماده کنیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه از برخی تجهیزات استانداردی که پیش از این در مجموعه بوده استفاده خواهد شد و در بخش‌های دیگری همچون صوت در صورت لزوم تجهیزات جدید خریداری خواهد شد، گفت: به پیمانکار پروژه تأکید کرده‌ایم که تا پایان فروردین سال 94 تالار مولوی را به طور کامل تحویل دهد تا حداقل، زمانی را برای اجرای آزمایشی نمایش‌ها و جشنواره‌هایی که در طول سال میزبان آن‌ها خواهیم بود، داشته باشیم.

کد خبر 287973

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha