سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۸:۳۷
۰ نفر

گروه حوادث: دوربین های مداربسته ، راز ناپدید شدن زنجیره‌ای کارت‌های سوخت در جایگاه‌های سوخت کرج را فاش کرد.

2 سارق جوان با استفاده از حواس پرتی رانندگان کارت های سوخت آنها را سرقت کرده و آنها را با قیمت های چندصد هزار تومانی می‌فروختند. عصر بیستم مرداد، کارگر پمپ بنزینی در کرج بار دیگر 2 مرد جوان را در حال پرسه زدن در اطراف پمپ بنزین دید، او که در روزهای گذشته بارها این 2 مرد جوان را در آن اطراف دیده بود به آنها مشکوک شد و ماجرا را به پلیس اطلاع داد.

با این گزارش ، کارآگاهان پلیس به سرعت خود را به محل پمپ بنزین رسانده و با اطلاعاتی که کارگر پمپ بنزین در اختیار آنها قرار داده بود،2جوان مشکوک را که سوار بر موتور سیکلتی بودند تحت نظر قرار دادند.

هنوز لحظاتی نگذشته بود که ماموران پلیس متوجه شدند دو جوان موتور سوار، در حالی که وانمود می کردند قصد سوخت‌گیری دارند به یکی از جایگاه‌ها نزدیک شده و پس از سوخت گیری یک راننده ، به سرعت خود را به این جایگاه رسانده و کارت سوخت راننده حواس پرت را که در دستگاه جا گذاشته بود برداشتند.

 با مشاهده این صحنه، ماموران وارد عمل شده و 2 سارق را به محاصره درآورده و آنها را دستگیر کردند. با انتقال 2 موتور سوار جوان به دایره مبارزه با سرقت پلیس ،آنها تحت بازجویی های فنی و تخصصی قرار گرفتند، اما وقتی که مدعی شدند  قصد سرقت کارت سوخت را نداشته‌اند، کارآگاهان به بازبینی دوربین های  مداربسته جایگاه دست زدند و آن وقت بود که مشخص شد آنها سارقان حرفه‌ای کارت  سوخت هستند که با کمین در پمپ بنزین ها دست به سرقت می زنند.

در ادامه بررسی ها کارآگاهان پلیس که احتمال می دادند 2 جوان ممکن است در پمپ بنزین‌های دیگری نیز دست به سرقت زده باشند ، فیلم های ثبت شده توسط دوربین‌های مداربسته سایر پمپ بنزین ها را نیز مورد بررسی قرار دادند و در این بررسی‌ها بود که مشخص شد2 سارق جوان در سرقت از 2 پمپ بنزین دیگر نیز با این شیوه شرکت داشته‌اند.

کد خبر 28960

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز