همشهری آنلاین: نصیر ملکی جو کارگردان جوان تئاتر معتقد است با تغییر سال جدید مردم علاقمند به تغییر در خودشان نیز هستند و بهتر است با نگاهی تازه و دانش و آگاهی نو به جهان پیرامونشان نگاه کنند.

نصیر ملکی

به گزارش مهر؛ نصیر ملکی جو نویسنده و کارگردان جوان تئاتر گفت: با تغییر فصل و وارد شدن به سال جدید همه مردم دلشان می‌خواهد که در خودشان نیز تغییری ایجاد کنند و جسم و روانشان را به سمت مقوله‌های مثبت سوق دهند. امیدوارم سال جدید چنین تغییراتی در روح و ذهن همه شهروندان به وجود بیاید.

وی افزود: اگر با نو شدن سال مخاطبان و هنرمندان رویکردشان را نسبت به هنر تغییر دهند شاهد اتفاقات خوشایندی در این عرصه خواهیم بود. امیدوارم اجازه ندهیم که با مطالعه نادرست آثار جهانی نمایش هایی مهجور و منزوی به صحنه ببریم و انتظار داشته باشیم که همه مردم دنیا با اثرمان ارتباط برقرار کنند.

کارگردان «مسخ» در پایان صحبت هایش متذکر شد: اگر مطالعه درستی نسبت به وقایع و اتفاقات جهان مدرن نداشته باشیم و آثار دراماتیک دیگر کشورهای جهان را مطالعه نکنیم آثارمان تبدیل به کارهایی بومی می شود که حتی مخاطب ایرانی هم میلی به تماشایش نخواهد داشت. آرزومندم در سال جدید سطح آگاهی و دانش همه ما بالا برود و به جهان پیرامونمان با دیدی تازه نگاه کنیم.

نصیر ملکی جو کارگردانی نمایش‌هایی چون »سفید برفی و هفت کوتوله»، مسخ» و «نان» را بر عهده داشته و در سال ۹۴ نیز قرار است «کرگدن» را در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه ببرد.

کد خبر 290238

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha