چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۰
۰ نفر

سینما: از میان فیلم‌های روی پرده نمی‌توان دست روی یک گزینه گذاشت و به سایر گزینه‌ها توجه نکرد اما اگر هدف داشتن روزهای پرنشاط و شاد باشد، می‌توان مستقیم رفت سراغ «ایران‌برگر» مسعود جعفری جوزانی و با لحظه‌های خوش آن خوش گذراند.

سینما

بازي محسن تنابنده قطعا شما را ياد نقي معمولي سريال «پايتخت» مي‌اندازد و احمد مهرانفر و دوستان هم سهم خود را در شاد كردن فضاي داستان، خوب ايفا مي‌كنند. طنز «استراحت مطلق» شايد بيشتر به مذاق دوستداران عبدالرضا كاهاني خوش بيايد و «روباه» بهروز افخمي هم با تجربه‌اي كه از اين سينماگر خوش‌خنده سراغ داريم، حتما لحظه‌هايي ناب و شوخي‌هايي بامزه دارد.

لحظه تحويل سال: اگر قرار به اعتماد كردن به تجربه‌هاي گذشته باشد، بدون لحظه‌اي تعلل و تامل احسان عليخاني در شبكه3 انبوه مخاطبان لحظه تحويل سال را با خود همراه مي‌كند. او در سال‌هاي اخير نشان داده در مناسبت‌هاي خاص مثل‌ماه رمضان و لحظه تحويل سال رگ خواب مخاطبان را مي‌شناسد و برنامه را با حضور مهمانان سرشناس خوب پيش مي‌برد. علي ضيا كه امسال به شبكه يك رفته، براي رقابت با عليخاني كاري سخت پيش رو دارد اما انتخاب امسال ما شبكه نسيم و «خندوانه» رامبد جوان است كه پس از چند‌ماه وقفه، درست از شب فرارسيدن سال نو دوباره روي آنتن مي‌رود و اگر همان باشد كه بود، مي‌تواند لحظه‌هاي بينندگانش را بهاري و پرخنده كند. گرچه، آمدن بهار در ساعت 2بامداد كار بيدار نگه داشتن مخاطبان را براي همه برنامه‌سازان تلويزيون سخت مي‌كند.

فوتبال: در شرايطي كه با فرارسيدن روزهاي تعطيل سال نو تقريبا تمام فعاليت‌هاي ورزشي داخل مرزهاي ايران به حالت نيمه‌تعطيل مي‌رود، تماشاي يك فوتبال ناب اروپايي مي‌تواند سهمي ويژه در بهاري كردن حال و هواي ورزش‌دوستان داشته باشد. انتخاب ويژه ما براي نوروز 94بي‌ترديد ال‌كلاسيكوي دور برگشت است كه 30دقيقه بامداد دوشنبه سوم فروردين در نوكمپ برگزار مي‌شود و در آن تيم‌هاي اول و دوم لاليگا به مصاف هم مي‌روند. بارسلونا كه اختلاف 4امتيازي با رئال مادريد را جبران كرد و حالا با يك امتياز بالاتر از رئال قرار دارد، اگر در اين بازي امتياز از دست ندهد، راه خود را براي قهرماني هموار مي‌كند.

فيلم: وقتي فيلمي كه هنوز در چند كشور اروپايي و آسيايي روي پرده نرفته در كنداكتور پخش نوروزي است، بايد به دست‌هاي پر تلويزيون در اين مناسبت خاص اعتراف كرد. پيش از اين چند گزينه را به شما معرفي كرده‌ايم؛ ازجمله «چ» ابراهيم حاتمي‌كيا كه هم از شبكه يك پخش مي‌شود هم از افق و فيلم برنده اسكار «من هنوز آليس هستم» با بازي جولين مور و «آقاي ترنر» مايك لي. حالا اين گزينه‌هاي ايراني و خارجي را هم درنظر داشته باشيد: «سر به مهر» هادي مقدم‌دوست، «خسته نباشيد» محسن قرايي و افشين هاشمي، «فرشته‌ها با هم مي‌آيند» حامد محمدي، فيلم عروسكي«پدينگتن» محصول2014 انگـلـــيس، «هــابيــت» پيتر جكسن و....

سريال: اگر ابر و باد و مه و خورشيد و فلك دست به‌دست هم بدهند ‌و «در حاشيه» از 6فروردين رنگ آنتن ببيند، گزينه قطعي و حتمي تازه‌ترين تجربه كارگرداني مهران مديري است كه 6سال پس از «مرد 2هزار چهره» باز مهمان خانه‌ها خواهد شد. حضور بازيگران محبوب طنز و اشتياق مردم به ديدن سريال مديري در تلويزيون، برگ برنده ساكنان بلندي‌هاي جام جم در نوروز 94است. «كلاه‌قرمزي94» هم با احتمال پيوستن يكي‌دو شخصيت تازه مي‌تواند ساعاتي خوش براي مخاطبان خود رقم بزند. ايرج طهماسب و حميد جبلي را در حوزه كارهاي كودك و عروسكي مي‌توان مشابه مديري و رضا عطاران در ساختن سريال طنز دانست.

کد خبر 290259

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha