همشهری آنلاین: پیکر والده رئیس جمهور در سرخه سمنان به خاک سپرده شد. حجت الاسلام و المسلمین سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان بر پیکر این بانوی مکرمه نماز خواند.

mother

پیکر مرحومه بانو سکینه پیوندی با حضور فرزندانش و جمع بسیاری از مردم سمنان و سرخه در جوار گلزار شهدای سرخه در کنار مزار همسرش (پدر رئیس جمهور) به خاک سپرده شد.

در این مراسم علاوه بر رئیس جمهور، حسین فریدون برادر رئیس جمهور و دستیار ویژه دکتر حسن روحانی، جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، نوبخت سخنگوی دولت، نهاوندیان رئیس دفتر وی، حجت الاسلام حسن ابوترابی فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع)، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهوری، حجت الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس‌ جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، حمید چیت‌چیان وزیر نیرو، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، بیژن زنگنه وزیر نفت، مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور به همراه مقامات استانی حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و محمد وکیلی استاندار سمنان حضور داشتند.

مراسم بزرگداشت این بانوی مکرمه ساعت 14 و 30 دقیقه امروز در حسینیه شهدای سرخه و ساعت 16 و 30 دقیقه در بارگاه مطهر امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار می‌شود.

  • قدر بدانيد

رییس جمهوری در مراسم تدفین والده بزرگوارش ضمن تشکر از همه شرکت‌کنندگان در این مراسم، گفت: از همه مردم بویژه جوانان عزیز کشورمان خواهش می‌کنم، تا زمانی که از نعمت پدر و مادر بهره‌مند هستند، قدر آنان را بدانند.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز یکشنبه در آیین خاکسپاری والده بزرگوارش از همه مردم، نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه سمنان، نمایندگان، وزرا و همه مسئولینی که قبول زحمت کردند و در این مراسم شرکت کرده بودند، از طرف خود و خانواده‌های داغدار تشکر و سپاسگزاری کرد.

رییس‌ جمهوری با بیان اینکه از همه جوانان عزیز کشورمان می‌خواهم که قدر والده خود را بدانند، افزود: هیچ‌کس به طور کامل و جامع قدر پدر و مادر خود را نمی‌داند تا زمانی که این نعمت را از دست می‌دهد. جای خالی پدر و مادر را هیچ‌وقت نمی‌توان در زندگی پر کرد.

رییس جمهوری اظهار داشت: والده مرحومم همه عمر خود را وقف تربیت ما و انقلاب و کشور کرد و همه زندگی‌اش همواره توأم با تلاش برای نظام، انقلاب و کشور بود، ایشان تا آخرین روزهای زندگی‌اش به طور مستمر اخبار تحولات کشور را پیگیری می‌کرد.

روحانی با اشاره به اینکه مادرم عاشق ائمه اطهار و خاندان اهل بیت بود، تصریح کرد: امیدوارم در این ایام که ایام عزای خاندان اهل بیت است، همگی راه هدایت را با تمسک به راه و سیره ائمه معصومین(ع) پیدا کنیم.

کد خبر 290423

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha