همشهری آنلاین: معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: پروژه تلفن همراه دانش‌آموزی در مرحله کارشناسی و مطالعه است و امیدوریم هرچه سریع‌تر این پروژه را به مرحله اجرا برسانیم.

به گزارش ايكنا، حمیدرضا کفاش با يادآوري مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش مبني بر ممنوعيت ورود تلفن همراه توسط دانش‌آموزان به مدارس، گفت: اخیراً موضوع تلفن همراه دانش‌آموزي از سوی وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات مطرح شده است و هم‌اکنون مراحل کارشناسی این موضوع طی می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش افزود: تلفن همراه دانش‌آموزی با قابلیت‌هایی مرتبط با مدرسه و حوزه دانش‌آموزی در حال طراحی است.

وي تصریح کرد: در بسیاری از کشورها شاهد تلفن همراه دانش‌آموزی هستیم که استفاده‌هایی همچون اطلاع‌رسانی به خانواده و جنبه آموزشی دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: کارهای مطالعاتی تلفن همراه دانش‌آموزی با حضور نمایندگانی از وزارت آموزش و پرورش در حال انجام است که اگر بتوانیم نتایج مثبتی حاصل کنیم قطعا شاهد اتفاقات مثبتی خواهیم بود.

کفاش اظهار کرد: پروژه تلفن همراه دانش‌آموزی، پروژه‌ای مشترک میان وزارت فناوری اطلاعات و آموزش و پرورش خواهد بود که امیدواریم در سال جدید کارهای مطالعاتی آن انجام شود.

وی یادآور شد: هنوز زمان اجرایی شدن پروژه تلفن همراه دانش‌آموزی مشخص نیست اما امیدواریم هرچه سریع‌تر آن را به مرحله اجرا برسانیم.

کد خبر 290521

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha