پنجشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: ارزش یورو در برابر دلار، در معاملات روز پنجشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ کاهش یافت. احتمال افزایش نرخ بهره در آمریکا از ماه ژوئن به بعد، باعث شد ارزش پول مشترک اروپا در برابر دلار در بازار ارزی روز پنجشنبه کاهش یابد.

euro dollar

به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن، هر یورو در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی لندن، در مقابل یک دلار و هفت سنت و 47 واحد پایه یک سنت خرید و فروش شدرکه نسبت به معاملات اواخر روز گذشته ، نسبت برابری کمتری نشان می‌دهد. ارزش برابری این دو ارز در پایان معالات روز گذشته به نسبت یک یورو به یک دلار و هفت سنت و 89 واحد پایه یک سنت بود.

همچنین در معاملات ارزی امروز لندن، ارزش پوند انگلیس در برابر یورو کاهش یافت و هر 72 ممیز 67 صدم پوند در برابر یک یورو داد و ستد شد. هر یک دلار و 47 سنت و 87 واحد پایه یک سنت نیز در برابر یک پوند در معاملات امروز داد و ستد می شد.
در همین بازار ارزش فرانک سوییس هم در برابر یورو کاهش یافت.بدین ترتیب که هر یک ممیز چهار صدم فرانک سوییس در برابر یک یورو خرید و فروش شد.

ارزش برابری واحد پول اروپا با ین نیز در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن کاهش یافت، به گونه‌ای که ارزش برابری این جفت ارزی به نسبت یک یورو به 129 ممیز 19 صدم ین بود.

ارزش برابری این دو ارز در پایان معاملات روز گذشته به نسبت یک یورو به 129 ممیز 52 صدم ین بود.

ارزش دلار آمریکا در مقابل ین ژاپن نیز در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن افزایش یافت، به ترتیبی که ارزش برابری این دو ارز در اواسط معاملات امروز به نسبت یک دلار به 120 ممیز 22 صدم ین بود، حال آنکه ارزش برابری این زوج ارزی در پایان معاملات روز گذشته به نسبت یک دلار به 120 ممیز 14 صدم ین بود.

کد خبر 291684

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد‌ جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha