دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت پانتون که شهرت اصلی‌اش را به واسطه معرفی غیررسمی رنگ سال و همچنین داشتن سیستم تطبیق فضاهای رنگی که در صنایعی مانند چاپ، رنگ و نساجی کاربرد دارند، رنگ زرد جدیدی را به جهان معرفی کرده‌است.

مینیون

براساس گزارش Cnet، موسسه رنگ شركت پانتون براي اولين بار طي سه سال گذشته رنگي جديد را معرفي كرده‌است، آنهم با الهام از شخصيت‌هاي كوچك و زرد‌رنگ انيميشن Despicable Me كه مينيون ناميده مي‌شوند.

ليتريس آيزمن رئيس اين شركت رنگ جديد زرد مينيوني را رنگي مشابه نور خورشيد توصيف كرد كه هشياري را افزايش داده و شفافيت ايجاد مي‌كند و آن را نمادي از اميد، شادي و خوشبيني مي‌داند.

اين رنگ به واسطه تعيين ميانگين زردي شخصيت‌هاي كارتوني مينيون با استفاده از طيف‌سنجي به دست آمده‌است تا از نبود اين رنگ در پالت رنگ‌هاي پانتون اطمينان حاصل شود. اين شركت به واسطه شهرت جهاني شخصيت‌هاي اين انيميشن تصميم گرفت براي اولين بار در دوران فعاليت اين شركت،‌ نام رنگ جديدش را براساس نام يك شخصيت‌ انتخاب كند.

اين رنگ به زودي به پالت رنگ‌هاي جديد پانتون كه در سال 2012 ارائه شدند و همچنين به پالت رنگ‌هاي طراحي داخلي و ‌مد اين شركت افزوده خواهد‌شد.

کد خبر 292723

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha