همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر تقویت ارتباط بین مهندسی و علوم پزشکی در دانشگاه آزاد،‌ گفت: توسعه حوزه علوم پزشکی سرلوحه کار دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری است.

به گزارش ایسنا، دكتر حميد ميرزاده در آئين تکریم معاون سابق و معارفه معاون جدید علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، به اقدامات دكتر باقر لاريجاني براي ايجاد ساختارها و برنامه‌های جدید جهت توسعه حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اشاره كرد و گفت: زیربنایی که دکتر لاریجانی در 18 ماه گذشته در دانشگاه ایجاد کرد قابل توجه و با ارزش است كه اميدواريم حضور و ارتباط مستمر وی در دانشگاه آزاد اسلامی زمینه را برای پیشبرد اهداف دانشگاه فراهم کند.

ميرزاده در بخش ديگر سخنانش، درباره كيفيت رابطه دانشگاه آزاد و دولت يازدهم گفت: در حال حاضر ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی با دولت به طور عام و با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به طور خاص دارای یک هماهنگی، همدلی و همزبانی بی نظیری است. این موضوع یک فرصت خوب برای توسعه دانشگاه آزاد اسلامی است كه بايد از این فرصت برای توسعه دانشگاه در حوزه پزشکی بهره‌برداری لازم صورت گيرد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي همچنين با تأكيد بر تقويت ارتباط بین مهندسی و علوم پزشکی در دانشگاه آزاد، اظهار داشت: رشته‌های جدیدی که مرتبط با رشته علوم پزشکی هستند باید در دانشگاه ایجاد شود از اين رو مناسب است یک جلسه هماهنگی بین مديران حوزه پزشکی و مدیران غیرپزشکی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد به منظور برقراری همگرایی بیشتر این حوزه‌ها برگزار شود.

دکتر میرزاده در ادامه با اشاره به بودجه هزار میلیارد تومانی حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، تصریح کرد: توسعه حوزه علوم پزشکی سرلوحه کار دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری قرار دارد.

کد خبر 293029

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha