همشهری آنلاین: طبق اعلام سازمان خصوصی هیچ کدام از خریداران باشگاه پر‌سپولیس نتوانستند حائز شرایط خرید این باشگاه باشند.

پرسپولیس

 ‌ایسنا‌ نوشت: پس از این که سازمان خصوصی سازی برای بار سوم مزایده باشگاه پر‌سپولیس را برگزار کرد، شرکت بهنام پیشروی کیش، شرکت استیل‌آذین ایرانیان و همین طور شخصی به نام معظمی نیا در مزایده این باشگاه شرکت کردند که در نهایت شرکت بهنام پیشروی کیش و آقای معظمی نیا به خاطر عدم پرداخت وجه شرکت در مزایده در موعد مقرر، نتوانستند در این مزایده شرکت کنند اما درخواست‌ استیل‌آذین مورد قبول سازمان خصوصی قرار گرفت ولی این خریدار نیز در مرحله تایید اهلیت نتوانست یکی از سه شرط لازم را برای به دست آورن اهلیت احراز کند و لذا این خریدار نیز از مزایده کنار گذاشته شد.

بر اساس اعلام سازمان خصوصی سازی در تاریخ‌های 28 و 29 اردیبهشت مزایده چهارم باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برگزارخواهد شد.

شرکت بهنام پیشروی کیش مبلغ 298 میلیارد تومان برای باشگاه پر‌سپولیس پیشنهاد داده بود و شرکت استیل‌آذین نیز مبلغ 296 میلیارد و 666 میلیون و 666 هزار و 666 تومان برای خرید باشگاه پر‌سپولیس پیشنهاد داده بود.

خبرآنلاين نيز نوشت: مزایده باشگاه پرسپولیس به مرحله چهارم کشیده شد.

مزایده باشگاه پرسپولیس برنده ای نداشت.پس از برگزاری مزایده سوم خصوصی سازی برای واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس حسین هدایتی با مالکیت باشگاه استیل آذین و شرکت بهنام پیشرو کیش وارد رقابت شدند که امروز مشخص شد هیچ کدام از این دو شرکت در این رقابت برنده نشده اند.

این اتفاق در حالی افتاد که هدایتی رقم 296.666.666.666 را برای خرید باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داده بود.رقمی که خیلی ها می گفتند چیده شدن اعداد شش آن نشانه این است که خود هدایتی هم می داند شانسی برای برنده شدن در مزایده نداشته است.

پوری حسینی توضیح داد که به چه دلیلی مزایده باشگاه پرسپولیس برنده ای نداشت.

پوری‌حسینی، رییس سازمان خصوصی‌سازی پس از برگزاری جلسه درباره مزایده باشگاه پرسپولیس گفت:«درباره شرکت بهنام پیشرو باید بگویم که ادعای آنها ثابت نشد.آنها پول سپرده را پس از ساعت 14 روز چهارشنبه واریز کرده بودند. یک شرکت دیگر هم که دیر رسیده بود از مزایده کنار گذاشته شد.به همین دلیل تنها شرکتی که طبق مقررات وارد شده بود، شرکت استیل آذین بود که جهت تایید اهلیت، آن را به مراجع ذی‌صلاح ارجاع دادیم.»

او این را گفت و ادامه داد:«باید بگویم خود شرکت استیل آذین مشکلی نداشت اما یکی از سهام‌دارانی که معرفی شده بود، در یکی از سه شرط اهلیت رد شد و در کمال تاسف باید بگویم که اهلیت این شرکت هم برای خرید پرسپولیس تایید نشد.»

رییس سازمان خصوصی‌سازی کشور در پایان از مزایده بعدی استقلال و پرسپولیس در روز 29 اردیبهشت خبر داد.

کد خبر 294070

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha