یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: همزمان با ایام شهادت امام موسی کاظم (علیه السلام )، روز ۲۴ اردیبهشت ماه جاری پیکرهای پاک ۴۲ شهید گمنام در ۱۵ استان و ۲۱ نقطه تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

شهید

به گزارش ایسنا، همچنین پیکرهای پاک 13 شهید شناسایی شده نیز که پیشتر خبر شناسایی آن اعلام شد در همین ایام تشییع و به خاک سپرده خواهد شد .

استان‌های آذربایجان‌غربی،اردبیل،اصفهان،بوشهر، تهران، خراسان جنوبی، خوزستان، زنجان، قم،قزوین، فارس،گیلان، یزد،کرمانشاه و استان همدان میزبان شهدای گمنام خواهند بود.

جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری 42 شهید گمنام به شرح زیر است:

استان آذربایجان‌غربی:

شهر فیرورق، روز 24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام است. این دو شهید 22ساله و 35 ساله در عملیات خیبر به شهادت رسیدند و پیکرشان در منطقه مجنون به دست آمد.

استان اردبیل:

شهر اصلاندوز، روز 24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام است. این دو شهید 18ساله و 24 ساله در عملیات خیبر به شهادت رسیدند و پیکرشان در منطقه عملیاتی مجنون به دست آمد

استان اصفهان:

شهرک عاشق آباد، میزبان دو شهید گمنام است. این دو شهید 19 و 20ساله در عملیات محرم و تک دشمن67 به شهادت رسیدند و پیکرشان در مناطق عملیاتی زبیدات و فکه به دست آمد.

شهر دولت‌آباد، روز24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام است. این دو شهید 20 ساله و 19 ساله در عملیات والفجر مقدماتی و کربلای 2 به شهادت رسیدند و پیکرشان در مناطق فکه و حاج عمران به دست آمد.

استان بوشهر:

شهر دلوار، روز24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام است. این دو شهید 22 ساله و 17 ساله در عملیات والفجر مقدماتی و خیبر به شهادت رسیدند و پیکرشان در مناطق عملیاتی فکه و مجنون کشف شد.

شهرامام حسن، روز24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام می باشد. این دو شهید 19ساله و 20ساله در عملیات خیبر و تک دشمن 67 به شهادت رسیدند و پیکرشان در مناطق عملیاتی مجنون و زبیدات به دست آمد.

استان تهران:

دانشگاه آزاد اسلامی پرند، روز30 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام است. این دو شهید 20ساله و 19 ساله در عملیات خیبر و آفندی سال65 به شهادت رسیدند و پیکرشان در مناطق عملیاتی مجنون و فکه به دست آمد.

شهرک کهنز شهریار، روز 24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام است. این دو شهید 20ساله و 23ساله در عملیات خیبر به شهادت رسیدند و پیکرشان در منطقه عملیاتی مجنون به دست آمد.

استان خراسان جنوبی:

شهر ذهان، روز 24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام است. این دو شهید 26ساله و 19 ساله در عملیات خیبر و آفندی سال 65 به شهادت رسیدند و پیکرشان در مناطق عملیاتی مجنون و زبیدات به دست آمد.

استان خوزستان:

دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، میزبان دو شهید گمنام است. این دو شهید 28 ساله و 27 ساله در عملیات تک دشمن67 و بدر به شهادت رسیدندو پیکرشان در مناطق عملیاتی زبیدات و شرق دجله به دست آمد.

بخش زیدون، روز24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام است. این دو شهید 17ساله و 20ساله در عملیات خیبر و محرم به شهادت رسیدند و پیکرشان در مناطق عملیاتی مجنون و شرهانی به دست آمد.

استان زنجان:

شهرستان خرمدره، روز24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام است. این دو شهید 27 ساله و 23 ساله در عملیات خیبر به شهادت رسیدند وپیکرشان در منطقه مجنون به دست آمد.

استان قم:

مرکز جامعه الزهرا، روز23 اردیبهشت ماه میزبان سه شهیدگمنام است. این شهدای 25 و 19ساله و 22ساله در عملیات محرم و خیبر به شهادت رسیدند و پیکرشان در مناطق شرهانی و مجنون به دست آمد.

مرکز آموزشی پزوهشی امام علی علیه السلام ، روز 23 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام است. این شهدای 27 ساله و 20ساله در عملیات خیبر به شهادت رسیدندو پیکرشان در منطقه مجنون به دست آمد.

استان قزوین:

شهر بوئین زهرا، روز 24 اردیبهشت ماه میزبان سه شهید گمنام خواهد بود. این شهدای 22 ، 30ساله و 17ساله در عملیات خیبر و کربلای 2 به شهادت رسیدند و در مناطق عملیاتی مجنون و حاج عمران به دست آمد.

استان فارس:

شهربیضا، روز 24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام خواهد بود. این شهدای 25ساله و 20ساله در عملیات محرم و خیبر به شهادت رسیدند و پیکرشان در مناطق عملیاتی شرهانی و مجنون به دست آمد.

دانشگاه آزاد فسا، روز 24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام است. این شهدای 19ساله و 21ساله در عملیات تک دشمن67 به شهادت رسیدند و پیکرشان در مناطق عملیاتی شلمچه و فاو به دست آمد.

استان گیلان:

شهرستان صومعه سرا، روز7 خردادماه میزبان دو شهید گمنام خواهد بود. این شهدای 22ساله و 25 ساله در عملیات تک دشمن67 به شهادت رسیدند و پیکرشان در منطقه عملیاتی شلمچه به دست آمد.

استان یزد:

ستاد سپاه الغدیر، روز 24 اردیبهشت ماه میزبان یک شهید گمنام است .این شهید 25 ساله در عملیات کربلای5 به شهادت رسید و پیکر مطهرش در شلمچه به دست آمد.

استان کرمانشاه:

ستاد سپاه نبی اکرم، روز 24 اردیبهشت ماه میزبان یک شهید گمنام است. این شهید 30ساله در عملیات خیبر به شهادت رسید و پیکرش در منطقه عملیاتی مجنون به دست آمد.

استان همدان«

شهر سرکان(شهرستان تویسرکان)، میزبان دو شهید گمنام است. این شهدای 21ساله و 25ساله در عملیات کربلای 2 به شهادت رسیدند و پیکرشان در منطقه عملیاتی حاج عمران به دست آمد.

کد خبر 294679

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha