همشهری آنلاین: مهرام با کسب چهارمین پیروزی مقابل پتروشیمی بندرامام به دیدار نهایی صعود کرد.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، بازی سوم مرحله نیمه نهایی و به عبارتی دیدار پنجم تیم‌های مهرام و پتروشیمی بندرامام در طول رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال در کوارتر اول با اختلاف نزدیک و پایاپای در جریان بود که در ثانیه‌های پایانی در حالی که مهرام می‌رفت با اختلاف دو امتیاز تیم برتر باشد، با پرتاب بهنام یخچالی که از نیمه زمین وارد سبد مهرام شد، به سود تیم میزبان خاتمه یافت. در کوارتر دوم نیز پرتاب‌های سه امتیازی موفق تیم میزبان باعث برتری تیم پتروشیمی بندرامام در نیمه نخست شد.

کوارتر سوم با برتری مهرام آغاز شد. بازیکنان تیم میهمان با کار تیمی موفقی که به نمایش گذاشتند، موفق شدند اختلاف بازی را به 10 امتیاز هم برسانند، اما با وجود برتری تیم مهرام، بازیکنان تیم پتروشیمی بندرامام در ثانیه‌های پایانی اختلاف بازی را به دو امتیاز هم رساندند، اما در نهایت زمانی که سوت پایان به صدا در آمد، تیم مهرام موفق شد با نتیجه 82 بر 75 به چهارمین برتری خود دست پیدا کند و به عنوان دومین فینالیست راهی بازی نهایی شود.

با نتایجی که در مرحله نیمه نهایی رقم خورد، تیم‌های مهرام و دانشگاه آزاد در بازی فینال مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند و پتروشیمی بندرامام نیز بعد از سال‌ها کسب مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی باید در دیدار رده‌بندی مقابل شهرداری گرگان به میدان برود.

 

کد خبر 295232

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha