همشهری آنلاین: کمال الدین پیرموذن، مسعود پزشکیان، رضا رحمانی و سید موید حسینی صدر نمایندگان مردم اردبیل، تبریز و خوی در مجلس شورای اسلامی از رییس جمهوری درخواست کردند اتفاقات بازی تراکتور و نفت در تبریز را پیگیری و رسیدکی کند.

به گزارش  ایرنا، کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل در جلسه علنی امروز (یکشنبه،27 ارديبهشت) مجلس در تذکری اظهارداشت: این ماجرا (بازی فوتبال در تبریز) کار دست آذربایجانی‌ها داد و به غرور ملی و احساسات مردم آذربایجان لطمه وارد کرد.

وی به نمایندگی از مسعود پزشکیان، رضا رحمانی و سید موید حسینی صدر نمایندگان مردم تبریز و خوی در مجلس رییس جمهوری می‌خواهم این موضوع را پیگیری کند.

محمدحسن ابوترابی فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه را برعهده داشت نیز در پاسخ به تذکر پیرموذن گفت: این تذکر وارد است اما جای آن اکنون نبود.

در هفته پایانی لیگ بر‌تر فوتبال ایران در جریاندیدار تراکتورسازی و نفت تهران اعلام شد که دیدار تیم‌های سایپا و سپاهان مساوی تمام شده و هواداران تراکتورسازی آماده جشن قهرمانی باشند که این مساله موجب شد تا بازیکنان تراکتورسازی در دقایق پایانی با این تصور که تیمشان قهرمان شده بازی تاخیری انجام دهند و حتی به شادی بپردازند اما بعد از دقایقی مشخص شد که تیم سپاهان با پیروزی بر سایپا قهرمان لیگ بر‌تر شده است.

مسئولان تیم تراکتورسازی و استان آذربایجان شرقی نسبت به این اتفاقات و همچنین اخراج اندرانیک تیموریان اواسط نیمه دوم و قضاوت علیرضا فغانی در این بازی اعتراض دارند.

کد خبر 295280

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha