همشهری آنلاین: قسمت دوم فیلم ابرقهرمانی «انتقام جویان» از راس فهرست فروش فیلم در آمریکای شمالی پایین کشیده شد و یک فیلم کمدی موزیکال جای آن را گرفت.

باکس آفیس

به گزارش مهر به نقل از نیویورک تایمز، باکس آفیس آمریکای شمالی در این آخر هفته شاهد حضور دو فیلم جدید بود.

گزارش گیشه فروش به این ترتیب تغییر کرده است:

۱. «صدای شش دانگ» یا «پیچ پرفکت ۲» ساخته الیزابت بنکس: این فیلم که قسمت دوم فیلم کمدی موزیکال آمریکایی «پیچ پرفکت» است و به کارگردانی الیزابت بنکس ساخته شده، در اولین هفته نمایشش در راس باکس آفیس آمریکای شمالی نشست و «انتقام جویان» را پس از دو هفته از مکان اول پایین آورد. اولین شماره این فیلم سال ۲۰۱۲ اکران شد و در گیشه فروش موفقی داشت. «پیچ پرفکت» داستان یک گروه موسیقی دختران در کالج و رقابت برای عنوان اول مسابقات هنری کالج‌ها را بیان می کند. این فیلم که در ۳۴۷۳ سالن سینما به نمایش درآمده در مجموع در این آخر هفته ۷۰ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار فروش کرده است.

۲. «مکس دیوانه: جاده خشم» ساخته جرج میلر: چهارمین قسمت از مجموعه آخرالزمانی و اکشن «مد مکس» نشان داد این اثر هنوز طرفداران خودش را دارد. این فیلم با بازی تام هاردی و شارلیز ترون از کمپانی برادران وارنر با اکران در ۳۷۰۲ سالن سینما در مجموع فروشی ۴۴ میلیون و ۴۴۰ هزار دلاری را ثبت کرد.

۳. «انتقام جویان: عصر اولتران» با نمایش در ۴۲۷۶ سالن سینما با کاهشی پنجاه درصدی روبه رو شد و در شولین هفته فروشش ۳۸ میلیون و ۸۳۷ هزار دلار فروش کرد تا در مجموع رقم فروشش در آمریکا را به ۳۷۲ میلیون دلار رسانده باشد. این فیلم که با بودجه ۲۵۰ هزار دلاری ساخته شده، گروهی از ابرقهرمان‌های مارول را با هم در یک قصه گرد آورده است و از مرد آهنی تا هالک را می‌توان در آن دید.

۴. «تعقیب جدی» ساخته آن فلچر: این فیلم از دیگر محصولات برادران وارنر است که در دومین هفته نمایشش در حالی که هفته پیش دوم بود، این هفته در جایگاه چهارم جای گرفته است. فیلم با بازی رییس ویتراسپون نامزد اسکار نقش مکمل امسال، با کاهش پنجاه و هشت درصدی فروشش این آخر هفته در ۳۰۳۷ سالن سینما ۵ میلیون و ۷۸۰ هزار دلار فروش کرد تا مجموع فروشش را به رقم ۲۳ میلیون و ۵۰۴ هزار دلار رسانده باشد. این فیلم با بودجه ۳۵ میلیون دلاری ساخته شده است.

۵. «پل بلارت: پلیس فروشگاه» ساخته اندی فیلکمن: این فیلم از کمپانی سونی در پنجمین هفته نمایشش در ۲۶۳۲ سالن به نمایش درآمد و ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار فروش کرد تا مجموع فروشش را به ۶۲ میلیون و ۹۲۹ هزار دلار برساند. این فیلم با بودجه ۳۰ میلیون دلاری ساخته شده و یک کمدی اکشن است.

۶. «خشمگین ۷»: پس از هفت هفته نمایش، با فروش ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار دلاری اش در این هفته در مجموع با نمایش در ۲۲۳۸  سالن سینما ۳۴۳ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار در آمریکای شمالی فروش کرده است.

۷.  «دوره ادالین» ساخته لی تولاند کریگر: در چهارمین هفته نمایشش ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار فروش کرد و مجموع فروشش را به رقم ۳۷ میلیون دلار رساند. این فیلم از کمپانی لاینزگیت در ۲۶۲۳ سالن به نمایش درآمده و زندگی زنی به نام آدالین را در مرکز توجهش قرار داده که هشت دهه است ۲۹ ساله مانده است. هریسون فورد از بازیگران این فیلم است.

۸. انیمیشن «خانه» در هشتمین هفته حضورش، ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار فروخت تا مجموع فروشش را به ۱۶۵ میلیون و۶۴۷ هزار دلار برساند. این انیمیشن که محصولی از شرکت دریم وورکز است با بودجه ۱۳۵ میلیون دلاری ساخته شده است.

۹. «ای اکس ماشین» از کمپانی ای ۲۴ که هفته پیش ششم بود در ششمین هفته نمایشش نهم شد و با فروش ۲ میلیون و ۱۰۳ هزار دلاری، ‌در مجموع ۱۹ میلیون و۵۶۶ هزار دلار فروش کرد.

۱۰. «دور از جماعت دیوانه‌وار» در سومین هفته اکرانش در ۲۸۹ سالن به نمایش درآمد و یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار فروش کرد تا مجموع فروشش به ۲ میلیون و ۶۳۱ هزار دلار برسد. این فیلم که هفته پیش در ردیف پانزدهم جای داشت محصول کمپانی فاکس است.

«زن در لباس طلایی»، «سیندرلا»، «قوی باش»، «طولانی‌ترین سواری» دیگر فیلم‌های پس از مکان دهم را در اشغال دارند.

کد خبر 295461

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha