مدیرکل امور عتبات عالیات سازمان حج از اعلام قیمت‌های جدید اعزام به عتبات عالیات در‌ماه رمضان خبر داد و گفت:‌اعزام امسال به عتبات عالیات از ابتدای‌ماه رمضان انجام می‌شود.

به گفته محسن نظافتي، اين سفرها در قالب سفرهاي زميني و هوايي انجام مي‌شود كه هزينه سفر به‌صورت زميني يك ميليون و ۵۹۰ تا يك ميليون و ۶۸۵ هزار تومان براي بسته‌هاي ۱۴ شبه و 2 ميليون و ۳۲۰ تا 2 ميليون و ۴۷۰ هزار تومان براي بسته‌هاي ۲۳ شبه است. همچنين قيمت بسته‌هاي ۱۴ شبه هوايي يك ميليون و ۹۳۴ تا 2 ميليون و ۲۳ هزار تومان و هزينه بسته‌هاي ۲۳ شبه هوايي نيز 2 ميليون و۶۶۰ هزار تا 2 ميليون و ۸۱۰ هزار تومان خواهد بود.به گفته نظافتي در طرح 14شبه، زائران ۱۱ شب را در كربلا و بقيه زمان خود را در نجف و كاظمين سپري خواهند كرد و در اعزام‌هاي 23شبه زائران ۱۱ شب را در كربلا و ۱۱ شب را در نجف و بقيه زمان خود را در كاظمين خواهند گذراند.

  • توسعه سامرا در اولويت

رئيس ستاد بازسازي عتبات نيز با اشاره به تأكيد رهبر معظم انقلاب درخصوص اولويت طرح توسعه سامرا، ‌گفت:‌ در اين خصوص ديوان وقف شيعي عراق نيز درخصوص تملك اراضي و اخذ مجوزهاي قانوني، ستاد را ياري مي‌كند. حسن پلارك با بيان اينكه پروژ‌ه‌هاي شهر سامرا اهميت ويژه‌اي براي ستاد بازسازي عتبات دارد، گفت: در پي تأكيد رهبر معظم انقلاب، طرح توسعه سامرا در اولويت‌هاي كاري ستاد قرار گرفته است.

کد خبر 296386

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha