سه‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: همزمان با فصل برداشت گندم و جو، سروکله گروه تروریستی داعش، در مناطق کشاورزی سوریه پیدا شده تا به برداشتن آنچه سهم خود از زکات اجباری می‌دانند، اقدام کنند.

داعش

به گزارش ايرنا، براساس اعلام منابع رسمی در مناطق کردنشین سوریه، گروه تروریستی و تکفیری داعش همزمان با فرارسیدن فصل برداشت گندم و جو با حضور نیروهای نظامی خود در مزارع کشاورزان، اقدام به گرفتن اجباری سامان سالیانه کشاورزان به نام زکات کرده است.

یک مقام مسئول در شهر قامشلو سوریه، با اعلام این مطلب افزود : داعش در مناطقی که حضور دارد، اخیرا نیروهای خود را به مزارع کشاورزان گسیل کرده و اقدام به بردن محصولات کشاورزان به نام زکات می‌کنند.

محمد احمد از مسئولان شهر قامشلو، یکی از شهرهای کردنشین سوریه، اظهار داشت: کسانی که از دادن محصولات به داعش خودداری کنند، کشته می‌شوند.

محمد احمد گفت: گروه تروریستی، اکنون چند روزی است که کامیون‌های خود را روانه مناطق کشاورزی کرده تا محصول سالیانه کشاورزان را به نفع خود مصادره کند.

گروه تروریستی و تکفیری داعش نیز با انتشار تصاویری از گرفتن زکات از کشاورزان مناطق تحت کنترل خود در سوریه خبر داده و آنان را تهدید کرده است که در صورت تمرد از قانون داعش باید در انتظار مرگ باشند.

کد خبر 297623

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha