چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹
۰ نفر

امیرحسین اعظمی: ‌سید جلال حسینی به پرسپولیس برگشت. این خبری است که می‌تواند شروعی هیجان انگیز در فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران باشد، فصلی که یک هفته از آن می‌گذرد اما تا دیروز اثری از اتفاقات ویژه در آن نبود.

hosseiny

شايد شنيدن خبر بازگشت حسيني به پرسپوليس آن هم درحالي‌كه اين باشگاه شديدا با بحران مالي و مديريتي مواجه است، براي هواداران پرسپوليس باوركردني نباشد ولي اين بازيكن پس از جلسه‌اي كه با محمدحسين نژادفلاح قائم‌مقام باشگاه برگزار كرد، در نهايت با او به توافق رسيد.او سهميه ليگ‌برتري نيست و خريدي مناسب براي پرسپوليس محسوب مي‌شود.

حسيني در حالي تصميم به بازگشت گرفت كه فصل گذشته مبلغ قابل توجهي از الاهلي قطر دريافت كرد و حالا مشخص نيست با چه انگيزه‌اي به تيم بحران زده پرسپوليس آمده است.او اما در اين خصوص به خبرنگار همشهري مي‌گويد:« ما در مورد مسائل مالي خيلي كم بحث كرديم و بيشتر حرف‌هاي ما در اين مورد بود كه پرسپوليس در فصل نقل‌وانتقالات خوب بسته شود. من قبلاً هم در مورد پرسپوليس حرف‌هاي غيرمنطقي نزدم و خوشبختانه نژادفلاح حرف‌هاي مرا به خوبي درك كرد.»

روز گذشته نژادفلاح هم تأكيد كرد كه پرسپوليس قرار است با كمك حسيني چند بازيكن ديگر هم جذب كند، اين در حالي است كه بازيكنان پرسپوليس همچنان بابت پرداخت نشدن دستمزدهايشان به‌شدت ناراحت هستند.با اين حال سجادي معاون وزير ورزش ديروز تأكيد كرد كه مشكلات پرسپوليس و استقلال به‌زودي برطرف خواهد شد، در ضمن او خبر داد كه برانكو ليست فصل بعد را هم به باشگاه ارائه داده است. نكته جالب اينجاست كه كريم باقري دستيار برانكو تلويحا جذب سيد جلال حسيني را بدون اجازه برانكو عنوان كرده است.

  • جدايي طارمي

هرچند پيوستن حسيني به پرسپوليس اتفاقي مثبت براي پرسپوليس است، ولي خبر بد براي اين باشگاه و هوادارانش احتمال جدايي مهدي طارمي از جمع سرخ‌پوشان است. مديربرنامه‌هاي مهاجم جوان پرسپوليس در حال حاضر در كشور كويت به سر مي‌برد و با مديران اين تيم براي انتقال طارمي به نتيجه رسيده است. اين مهاجم بلندقامت كه با پرسپوليس قرارداد دوساله امضا كرده است، شرايطي در قراردادش دارد كه به واسطه آن مي‌تواند در سال دوم با پرسپوليس قرارداد توافقي امضا كند و با توجه به اين شرايط مي‌تواند امسال در جمع قرمزها نباشد.

طارمي از القادسيه پيشنهاد 1.2ميليون دلاري دارد كه بيش از 4.5ميليارد تومان ارزش آن است. اگر او آنطور كه وكيلش مي‌گويد تا روز شنبه با القادسيه قرارداد ببندد، پرسپوليس يكي از مهم‌ترين چهره‌هاي خود را در فصل نقل و انتقالات از دست مي‌دهد و يقينا بايد به‌دنبال بازيكن جديدي به جاي طارمي جوان و دونده باشد كه او را در فصل گذشته تبديل به بازيكن محبوب هواداران كرد.

محمد نوري كاپيتان پرسپوليس هم پيشنهادي بالاتر از يك ميليون دلار از يك تيم قطري دارد و در حال حاضر مشغول بررسي شرايط براي ماندن يا رفتن است. البته او با نژادفلاح به توافقات ابتدايي رسيده و احتمال ماندنش در پرسپوليس زياد است.پرسپوليس روزهاي حساسي را سپري مي‌كند و سال‌ها از آخرين قهرماني اين تيم در ليگ برتر مي‌گذرد.برانكو هم فصل آينده ماموريتي سخت در اين تيم خواهد داشت و بايد ديد در نهايت پرسپوليس ليگ فصل آينده را با چه شرايطي آغاز خواهد كرد.ناگفته نماند كه احتمال تغييرات مديريتي در اين باشگاه هم وجود دارد.

کد خبر 297782

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha