سه‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳
۰ نفر

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدمـــاتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات، دیروز در ورزشگاه اسپرت توپلومی شهر داش‌آغوز مهمان ترکمنستان بود که این دیدار با نتیجه تساوی یک-یک به اتمام رسید.

فوتبال

 

 در اين ديدار تيم ملي با تركيب عليرضا حقيقي، پژمان منتظري، محمد حسين كنعاني زادگان، وريا غفوري، احسان حاج صفي، آندرانيك تيموريان، خسرو حيدري، مسعود شجاعي (46اميد ابراهيـــمي)، وحيــــد اميـــري (65قوچان‌نژاد)، مهدي ترابي (46طارمي) و سردار آزمون بازي كرد‌. در دقيقه 4توپي كه در محوطه جريمه به سردار آزمون رسيده بود با ضربه بغل پاي او در گوشه دروازه تركمنستان جا گرفت اما 2تيم در پايان نيمه اول با تساوي به رختكن رفتند چرا كه روسلان مينگازوف دروازه خالي حقيقي را در دقيقه 45به راحتي باز كرد. در نيمه دوم هم توپي از خط دروازه‌ها رد نشد تا اين بازي با تساوي يك-يك به پايان برسد.

تيم ملي در اين بازي باز هم نشان داد كه در دفاع چپ مشكل دارد. بعد از محروم‌شدن مهرداد پولادي، كي‌روش گزينه‌اي براي اين پست در اختيار نداشت. مدافعان چپ خوب ايران مثل حاج‌صفي، جماعتي و قنبري زياد نفوذ مي‌كنند و نمي‌توانند در خط دفاع فشرده كي‌روش موفق باشند. كي‌روش فعلا ترجيح داده از حاج‌صفي در سمت چپ تيم ملي استفاده كند و در نخستين بازي با تركمنستان، از همان چيزي كه مي‌ترسيد، اتفاق افتاد. حاج‌صفي كه در كارهاي دفاعي موفق نيست روي گل تركمنستان خيلي راحت دريبل خورد و جا ماند تا دروازه ايران باز شود.

  • ركورد آزمون

آزمون ‌ در 4بازي از 5بازي اخيري كه در تركيب ثابت تيم ملي قرار گرفته، گل زده است. بازي دوستانه با عراق پيش از جام ملت‌ها، بازي با قطر و عراق در جام ملت‌ها و بازي ديروز با تركمنستان مسابقاتي بودند كه آزمون‌ گل زد. تنها ديداري كه آزمون در تركيب اصلي قرار گرفت و گل نزد، بازي سوم ايران در جام ملت‌هاي آسيا با امارات بود. آزمون مجموعا در 10بازي ملي، 5گل زده كه آمار فوق‌العاده‌اي است.

  • كي‌روش: بعضي‌ها به جهنم بروند

سرمربي پرتغالي تيم ملي همچنان با اين ذهنيت مواجه است كه برخي دوست ندارند موفقيت او و شاگردانش را ببينند. ديروز ساعاتي قبل از بازي ايران و تركمنستان، مصاحبه‌اي از اين مربي روي خروجي خبرگزاري‌ها قرار گرفت و اين مربي در قسمتي از حرف‌هايش بدون اينكه اسم گروه يا فرد خاصي را بياورد گفت: «‌ افرادي هستند كه نمك مي‌خورند و نمكدان مي‌شكنند و اتهامات اشتباه به افراد مي‌زنند،‌متأسفانه دروغ مي‌گويند و به افراد ديگر بي‌احترامي مي‌كنند‌. آيا مي‌خواهند تصميم بگيرند به جهنم بروند؟ خب بروند، خيلي هم عالي. تصميم خودشان است. بگذار به تنهايي بروند و بسوزند و لذت ببرند! »

کد خبر 298339

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha