همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد از برگزاری ویژه برنامه باغ رمضان در شب های ماه مبارک رمضان خبر داد و از شهروندان دعوت کرد در این شب ها میهمان جشنواره ها، مراسم و نمایشگاه های مختلف در بوستان های آب و آتش و نوروز باشند.

به گزارش تهران سما، اردشیر نوریان با بیان این مطلب خاطر نشان کرد: منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد، امسال ویژه برنامه "باغ رمضان" را در شب های ماه مبارک رمضان در قالب مراسم فرهنگی و مذهبی و نمایشگاه های گوناگون برگزار می کند.

وی افزود: این برنامه ها از ساعت 19 و با تلاوت قرآن و نماز جماعت آغاز شده و ضمن فعالیت نمایشگاه ها و پردیس های فرهنگی و اجتماعی با برگزاری جنگ فرهنگی و هنری، در میدان مشاهیر بوستان نوروز پیگیری می شود.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد، یادآور شد: نمایشگاه های تدارک دیده شده، در باغ رمضان، در حوزه محصولات فرهنگی، صنایع دستی و برخی خدمات اجتماعی است. ضمن آن که پردیس های قرآن و عترت، سلامت، ورزش و سرگرمی و ... با حضور شهروندان به فعالیت می پردازند.

نوریان با دعوت از شهروندان برای حضور در منطقه عباس آباد، تاکید کرد: در ماه رمضان سال جاری، شب های شلوغی را در بوستان های آب و آتش، نوروز، سفرهای دریایی، پل طبیعت و گنبد مینا پیشبینی می کنیم و بر همین اساس از ماه های قبل تدارک لازم در حوزه های خدمات شهری، پارکینگ و ... اندیشیده شده است.

به گفته وی، ویژه برنامه «باغ رمضان» با مشارکت صدا و سیما و شهرداری منطقه 3 برگزار می شود و امید می رود با استقبال شهروندان در سال های آینده نیز شاهد برگزاری آن باشیم.

کد خبر 298569

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha