همشهری آنلاین: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: شهدا به همگان اثبات کردند اگر به جایی هم می‌خواهید برسید، در سایه همین مقاومت و ایستادگی باید به آن دست پیدا کنید.

شهدا

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در مراسم غبار روبی و عطرافشانی غبور شهدا که به مناسبت شهادت شهید رحمن استکی و شهدای هفتم تیر در گلزار شهدای شهرکرد برگزار شد، با تجلیل از شخصیت برجسته و نورانی آیت‌الله بهشتی اظهارکرد: در آن جنایت خبیثانه، شخصیت‌های برجسته، علمای بزرگ و خدمتگزاران صادق از جمله شهید رحمان استکی که حقاً و انصافاً یکی از شهدای بنام کشور و استان بود به شهادت رسیدند، اما چهره پلید منافقین و حامیان مستکبر آنها نیز برای ملت افشا شد.

وی حضور در این گونه مراسم‌ها را یک عمل نمادین به منظور نشان دادن درک و پیروزی از راه و مسیر شهدا دانست و افزود: شهدا در مسیرحقی که خدای متعال و امام راحل(ره) پیش پای آنان گذاشتند تا آخرین لحظه مقامت و ایستادگی کردند و به همگان اثبات کردند اگر به جایی هم می‌خواهید برسید در سایه همین مقاومت و ایستادگی باید به آن دست پیدا کنید.

نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: اگر شهدا می‌خواستند در برابر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب، فتنه و توطئه‌ها دشمنان کوتاه بیایند به طور قطع نظام اسلامی به چنین جایگاه و موقعیتی نمی‌رسید.

حجت‌الاسلام نکونام خنثی شدن فتنه‌ها یکی پس از دیگری در طول 36 سال گذشته، ناکام ماندن نقشه‌ها و اهداف پلید آمریکا و هم‌پیمانانش و سربلندی و عزت انقلاب اسلامی را در سایه مقاومت و ایستادگی شهدا دانست و گفت: شهدا پیام ایستادگی و مقاومت را به ملت ما دادند و الحمدلله ملت نیز این پیام را به خوبی گرفته و عمل کردند.

وی با تاکید بر اینکه امروز همه باید با همین ایستادگی بصیرت، هوشیاری و همدلی و هم‌زبانی در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاد تصریح کرد: به هیچ عنوان نباید در برابر فتنه‌ها وتوطئه‌های دشمنان کوتاه آمد که اگر خدایی نخواسته این چنین بشود خسارت و ضایعه‌ای جبران ناپذیر است.

کد خبر 299183

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha