امیرحسین اعظمی: غیبت چند روزه مهرزاد خلیلیان در باشگاه سپاهان شایعات زیادی را در مورد کناره‌گیری او مطرح کرد ولی مدیرعامل سپاهان از روز گذشته در محل این باشگاه حاضر شد تا شایعات تغییر مدیریت سپاهان به پایان برسد.

فوتبال

او در مورد دليل غيبتش مي‌گويد: « من مرخصي بودم و اين مرخصي هم خيلي خوش گذشت. انگار ورزش محيطي خوب براي درست كردن شايعات است.در باشگاه سپاهان اين موضوع اهميتي ندارد كه چه‌كسي مديرعامل باشگاه باشد و اين تيم در هر شرايطي درخشيده است. ما چارچوب تعريف شده خودمان را در تيم داريم و به همين دليل ستون اصلي را در اين فصل حفظ كرديم. براي اين فصل 2-3بازيكن بيشتر جذب نخواهيم كرد و به همين دليل كه كار زيادي نداشتيم به مرخصي رفتم.»

سپاهان در حالي درصدد حفظ تركيب اصلي تيمش است كه احتمال جدايي احسان حاج‌صفي از جمع زردپوشان اصفهاني وجود دارد.مديرعامل اين باشگاه در مورد پيشنهادهاي ارائه شده به حاج‌صفي مي‌گويد:« خيلي دوست داريم به حاج‌صفي كمك كنيم تا لژيونر شود، همانطور كه فصل گذشته كمك كرديم تا راهي فولام شود اما اين اتفاق در نهايت رخ نداد. حاج‌صفي به غير از آلمان پيشنهادهايي از اتريش و بلژيك دارد. يك پيشنهاد ۵۰ درصدي هم از انگليس به اين بازيكن شده اما هيچ‌كدام از اين پيشنهادها هنوز رسمي نيست و درخواستي به باشگاه يا خود اين بازيكن نرسيده است.»

خليليان با اشاره به اينكه پيشنهاد بوندس‌ليگايي حاج‌صفي جدي‌تر است، تأكيد مي‌كند:« اگر پيشنهاد رسمي اين بازيكن به باشگاه برسد با جدايي او موافقت خواهيم كرد و مشكلي از اين بابت نيست. هر زمان كه شرايط پيش بيايد كمك خواهيم كرد تا حاج‌صفي لژيونر شود، اگر چه او يكي از ستون‌هاي سپاهان محسوب مي‌شود. باشگاه سپاهان از حاج‌صفي ممنون است و اين بازيكن را جزو سرمايه‌هاي خود مي‌دانيم اما به فكر پيشرفتش هستيم. حسين فركي نيز به او قول داده كمك كند تا راهي فوتبال اروپا شود.»

  • جذب 2 بازيكن

سپاهان براي تقويت خط دفاعي و هافبك هم با 2 بازيكن به توافق رسيده است.خليليان با تأييد اين خبر مي‌گويد:« من از بازيكني اسم نمي‌برم اما مدافع و هافبك مورد نظر ما به توافق نهايي با باشگاه رسيده‌اند و قرارداد آنها نيز تا آخر هفته يا نهايتاً پنجشنبه امضا مي‌شود.»هر چند خليليان ترجيح مي‌دهد اسمي از بازيكنان جديد اين تيم نياورد ولي آخرين اخبار حاكي از آن است كه مسئولان اين باشگاه با اميد ابراهيمي هافبك دفاعي استقلال به توافق رسيده‌اند تا او دوباره به اصفهان برگردد.پادواني دفاع گلزن نفت تهران هم ديگر خريد سپاهان است كه قراردادش به‌زودي امضا خواهد شد.

سپاهان در چند هفته اخير با مشكلات مالي هم مواجه بود ولي مديرعامل باشگاه از حل اين مشكلات خبر مي‌دهد.خليليان مي‌گويد:«‌غيرممكن است شركت فولاد مباركه در بحث مالي بدقولي كند و شايد پرداخت‌ها دير يا زود شود اما هيچ‌وقت سوخت نمي‌شود.»

کد خبر 299390

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha