همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال دانشجویان ایران پس از باخت به روسیه و اوکراین از صعود به مرحله نیمه نهایی یونیورسیاد بازماند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال دانشجویان کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد.

شاگردان پیمان اکبری  پس از کسب دو پیروزی مقابل سوئیس و تایلند، برای سرگروهی به مصاف روسیه رفتند و با نتیجه سه بر صفر و با امتیازات 25 بر 22، 25 بر 18 و 25 بر 23 مقابل این تیم قدرتمند مغلوب شدند تا به عنوان تیم دوم گروه خود در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم اوکراین یروند.

در ادامه تیم کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی در شهر گوانگجو به مصاف اوکراین رفت و در ست های اول و دوم خوش درخشید و با نتایج 25 بر 23 و 25 بر 19 نتایج این دو ست را از آن خود کرد، اما در ادامه این اوکراینی ها بودند که به خود آمدند و به کمک بازی درخشان بازیکن شماره 9 خود موفق شدند سه ست بعد را با نتایج 25 بر 21 ، 25 بر 19 و 15 بر 12 از آن خود کنند تا با نتیجه سه بر دو پیروز این دیدار شناخته شده و به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

نماینده کشورمان هم علی رغم ارائه یک بازی تماشایی و زیبا نتوانست به جمع چهار تیم برترا راه یابد و می بایست برای تعیین مقام پنجم تا هشتم به مصاف شیلی یرود.

البته این دیدار حاشیه هایی هم به همراه داشت که اشتباهات داوری و اعتراضات مکرر تیم ایران، در رقم خوردن این نتیجه بی تاثیر نبود.

همچنین علاوه بر هفت هزار تماشاگر دانش آموز کره ای، پارک کی وون، سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران به همراه رئیس فدراسیون والیبال کره جنوبی هم از نزدیک شاهد این دیدار بودند.

 

کد خبر 300589

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha