همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون اصل نود گفت: ما از طرف برخی افراد ذی نفع با توصیه و حتی فشار در این مدت برای خاتمه دادن به موضوع پرونده فساد در فوتبال روبرو بود‌ه‌ایم.

فساد در فوتبال

به گزارش ایسنا، رئیس کمیسیون اصل نود با تقدیر از برنامه روشن وزير ورزش برای مقابله با فساد به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه وزیر ورزش جوانان و مدیران این وزارت خانه در موضوع مقابله با فساد و بررسی پرونده‌های آن بیشترین همکاری را با این کمیسیون داشته‌اند.

پورمختار در پاسخ به سؤالی در مورد طولانی شدن اعلام نتایج این پرونده گفت: ما در این مدت از طرف برخی افراد ذی نفع با توصیه و حتی فشار برای خاتمه دادن به موضوع فساد در فوتبال روبرو بودیم، افرادی اعم از مدیر، مربی و حتی رسانه با رجوع به اعضای این کمیسیون خواستار جمع شدن آن بودند که خوشبختانه با جدیت، ابعاد مختلف فساد در فوتبال توسط اعضای این کمیسیون بررسی شده است و نتایج آن در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

رئیس کمیسیون اصل نود در مورد این که میزان فساد در فوتبال نسبت به زمینه‌های دیگر بیشتر است یا خیر گفت: در ورزش فساد در فوتبال به دلیل میزان قراردادها بیشتر است و نسبت به سایر موارد نمی‌توان این گونه قضاوت کرد.

پورمختار در مورد افراد درگیر در پرونده فساد در فوتبال ایران گفت: متاسفانه افراد با سمت‌های مختلفی درگیر آن هستند، از مدیر تا خبرنگار و امیدوارم این اقدام مجلس که با حمایت غالب مردم و رسانه‌ها برای مقابله با فساد همراه شده است به سلامت بیشتر فضای ورزش کمک کند.

کد خبر 301720

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha