همشهری آنلاین: جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای فنی و حرفه ای کشور و فعالین مهارت و کارآفرینی در بوستان های آب و آتش و نوروز افتتاح شد.

به گزارش تهران سما، همزمان با هفته کارآفرینی و مهارت جشنواره و نمایشگاه مهارت و کارآفرینی با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، قائم مقام و معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران شرکت نوسازی عباس آباد در بوستان های نوروز و آب و آتش افتتاح شد.

این نمایشگاه، به مدت یک هفته تا دهم مرداد ماه در میدان مشاهیر بوستان نوروز و نیز بوستان آب و آتش برپا است و شهروندان تهرانی می توانند از ساعت 18 الی 24 از غرفه های مختلف و متنوع تدارک دیده شده استفاده کنند.

سید محمد حسین حجازی، معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت نوسازی عباس آباد در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه خاطر نشان کرد: کارآفرینی یک ارزش دینی و ملی است که در برنامه های اجتماعی مدیریت شهری پایتخت یک اولویت اثرگذار است.

وی تصریح کرد: این جشنواره و نمایشگاه یک همکاری مشترک بین سازمان فنی و حرفه ای و منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد است که امیدواریم بستر مناسبی را برای حمایت از واحدهای خرد کار آفرین و اساتید صاحب مهارت فراهم آورد.

 

کد خبر 302229

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha