با دستگیری پیرزن جنایتکار و کشف دفترچه خاطرات او، پلیس بر این عقیده است که وی تا‌کنون ۱۱ نفر را به قتل رسانده و احتمالا آنها را خورده است.

حوادث آدم خواری

اين پرونده از يك هفته قبل و همزمان با دستگيري پيرزن جنايتكار در شهر سن‌پترزبورگ روسيه، جنجال بزرگي در رسانه‌هاي دنيا به راه انداخت. ماجرا از اين قرار است كه حدود يك هفته پيش دوربين‌هاي مداربسته‌اي كه در نزديكي خانه پيرزني 68ساله به نام تامارا سامسونوا قرار داشت، تصاويري را ضبط كرد كه نشان مي‌داد اين پيرزن در حال انتقال كيسه‌هاي پلاستيكي سياه از خانه‌اش است.

از آنجا كه پليس در داخل اين كيسه‌هاي پلاستيكي تكه‌هاي جسد يك انسان را كشف كرده بود، پيرزن 68ساله دستگير شد و مأموران به بازرسي خانه او پرداختند و در اين بازرسي‌ها بود كه راز بزرگ پيرزن فاش شد. مأموران دفترچه خاطراتي كشف كردند كه در آن با ماژيك سياه و به زبان‌هاي روسي، انگليسي و آلماني از جنايات وحشتناكي نوشته شده بود.

پيرزن نوشته بود كه چطور در طول 2دهه فعاليت، 11نفر را به قتل رسانده و برخي از اندام آنها را خورده است. با كشف اين دفترچه، پيرزن آدم‌خوار اعتراف كرد كه طعمه‌هايش را به خانه‌اش مي‌كشاند و با داروي خواب‌آور بيهوش و سپس با اره شروع به بريدن اندام آنها مي‌‌كرد. سپس اندام آنها را در فريزر مي‌گذاشت و آنها را مي‌خورد.

اعترافات اين زن در حالي بيان مي‌شوند كه پليس سال‌ها پيش با پرونده‌هاي مربوط به اجساد مثله شده در اين منطقه روبه‌رو شده اما راز اين جنايات هرگز فاش نشده بود. براساس اين گزارش پيرزن آدم‌خوار همچنين متهم به قتل شوهرش است كه سال‌ها پيش ناپديد شد و هم‌اكنون تحقيقات از او ادامه دارد.

کد خبر 303314

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha