شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرماندهی نیروهای مردمی «الحشد الشعبی» عراق روز شنبه از هلاکت تروریست معروف به قصاب داعش، در منطقه صقلاویه در استان الانبار خبر داد.

 هلاکت قصاب داعش در استان الانبار عراق

به گزارش ايرنا به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوز، «جبار المعموری» فرمانده نیروهای مردمی (الحشد الشعبی) اعلام کرد: نیروهای امنیتی مشترک با حمایت نیروهای مردمی استان دیاله برای مقابله با تروریست های داعش وارد محله های غربی ناحیه صقلاویه (10 کیلومتری شمالی فلوجه) شدند و توانستند طی عملیاتی، «عبد الرزاق» معروف به قصاب داعش را به هلاکت برسانند.

وی افزود: این عنصر داعشی بیش از 20 تن از اهالی منطقه صقلاویه را به بهانه های واهی و پوشالی، طی ماه های گذشته سر بریده و اجساد آنها را مثله کرده است.

بر اساس این گزارش وی به سبب ارتکاب جنایت های هولناکش در این منطقه، به قصاب داعش معروف شده است.

معموری با بیان اینکه داعش در ناحیه صقلاویه مرتکب جنایت های هولناکی شده که تا حد نسل کشی می رسد، از سازمان ها و نهادی حقوقی خواست به جمع آوری اسناد و مدارک در خصوص اقدامات جنایت کارانه داعش بپردازند.

بر اساس این گزارش، صدها تن از نیروهای مردمی استان دیاله عراق همراه نیروهای امنیتی مشترک در عملیات آزاد سازی ناحیه صقلاویه در استان الانبار مشارکت دارند.
در همین حال فرمانده یگان هفتم ارتش عراق از به هلاکت رسیدن یکی از سرکردگان داعش در شهر الرمادی خبر داد.

به گزارش سومریه نیوز «نومان عبد الزوبعی» فرمانده یگان هفتم ارتش عراق گفت: جنگنده های ائتلاف ضد داعش مقر تروریست ها را در جنوب شهر حدیثه (160 کیلومتری غرب الرمادی) بمباران کردند که در نتیجه آن سرکرده داعش معروف به «ابو دجانه» در شهر «بروانه» به هلاکت رسید.

وی افزود: این سرکرده داعش سعودی الاصل بوده است.

الزوبعی تصریح کرد: توپخانه یگان هفتم ارتش همچنین خودروی متعلق به تروریست ها را که 4تن از عناصر داعش سوار آن بودند، در منطقه «دولاب» در شهر هیت (70 کیلومتری غرب الرمادی) هدف قرار داد که در پی آن تروریست ها به هلاکت رسیدند.

گروه تروریستی داعش از تابستان گذشته بخش هایی از شمال عراق را به تصرف خود درآورد وتاکنون مرتکب جنایات زیادی شده است.

کد خبر 303406

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha