یک شرکت خدمات مسافرتی، گردشگران ایرانی خود را با یک دستگاه اتوبوس مملو از گازوئیل و سوخت قاچاق به ارمنستان فرستاد.

قاچاق سوخت به ارمنستان

مسافران تور گردشگري به مقصد ارمنستان كه با يكي از شركت‌هاي خدمات مسافرتي به ارمنستان سفر كرده بودند اعلام كردند كه حدود ۹۰۰ ليتر سوخت گازوئيل جاسازي شده و قاچاق در اتوبوس قرار داشت و بين راه، راننده با توقف‌هاي متعدد اقدام به فروش سوخت قاچاق شده به آن‌سوي مرز كرده است.

يكي از گردشگران ايراني مستقر در اين تور كه هفته گذشته براي سفر به ارمنستان ثبت نام كرده بود و 765هزار تومان بابت سفر به كشور كوچك ارمنستان به مجري تور پرداخت كرده بود به خبرگزاري مهر گفت: زماني كه خواستيم بارهايمان را در مخزن اتوبوس قرار دهيم متوجه شديم تعداد بسيار زيادي آب معدني و آبميوه در اين مكان قرار داده شده است. فكر مي‌كرديم اين آب معدني و آب ميوه‌ها را براي پذيرايي از ما آورده‌اند اما در طول سفر حتي يك شيشه آب به ما ندادند و همه آنها را در طول سفر به چند برابر قيمت در ارمنستان فروختند.

وي افزود: حدود ۵ ساعت نيز به‌دليل پي‌بردن به‌وجود سوخت قاچاق براي دريافت اجازه ورود به ايروان معطل شديم.
قرباني، گردشگر ايراني تور ارمنستان گفت: هرچند دقيقه يكبار، اتوبوس متوقف مي‌شد و از مخزن‌هاي گازوئيل جاسازي شده زير اتوبوس، شيلنگ گازوئيل را بيرون مي‌آوردند و راننده و همراه او كه به‌عنوان راهنماي تور به سفر آمده بودند، گازوئيل را به افراد مختلف مي‌فروختند. آنجا بود كه متوجه شديم مقدار زيادي گازوئيل زير اتوبوس جاسازي شده و آنها در قالب تور گردشگري، قاچاق گازوئيل انجام مي‌دهند.

به گفته اين مسافر، زماني كه گردشگران تور ارمنستان به راننده اتوبوس اعتراض كردند، او عصباني شد و برگه جريمه به‌دليل همراه داشتن سوخت قاچاق را به گردشگران نشان داد و گفت كه بايد جريمه او جبران شود و گردشگران نيز كاري نمي‌توانند انجام بدهند.

وي افزود: زمان رفتن به ارمنستان به‌جاي ۲۴ ساعت ۴۰ ساعت طول كشيده و گردشگران داخل اتوبوس در تمام اين ساعات نگران آتش گرفتن گازوئيل‌هاي جاسازي شده در اتوبوس بودند.

کد خبر 304258

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha